آیفون تصویری تکنما طرفداران بسیاری دارد و در جایگاه یک برند ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال تهیۀ آیفون تصویری با امکانات جدید می باشید، می توانید در میان محصولات این برند معتبر، بهترین آیفون را متناسب با تعداد واحدهای ساختمان خریداری نمائید. فروش   آیفون تصویری تکنما  در مدل های متفاوت و با قابلیت های متنوع صورت می پذیرد. در نتیجه افرادی که در صدد برای تهیۀ آیفون برای محل سکونت و یا کسب و کار خود هستند، می توانند مناسب ترین آیفون تصویری را تهیه نمایند. فروشگاه تکنما شاپ در حوزۀ تأمین و فروش آیفون های تصویری برند تکنما فعالیت خود را آغاز نموده و بدین ترتیب بتواند محصولات پرفروش این مجموعه را با قیمت مناسب همراه با گارانتی به صورت تضمینی عرضه نمایند.

خرید آیفون تصویری تکنما با مانیتور رنگی و لمسی

شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما با نام تجاری تکنما به عنوان یکی از برندهای معروف در حال فعالیت می باشد و بیش از 20 سال از فعالیت آن می گذرد و توانسته اند با مشارکت کشورهای پیشرفته، انواع  آیفون تصویری تکنما را با قابلیت های جدید تولید و به بازار عرضه نمایند. از ویژگی های مهم آیفون های تصویری تکنما می توان به کاهش هزینه های سیم کشی و همچنین سهولت در فرآیند عیب یابی اشاره نمود. در طراحی محصولات آیفون تصویری تکنما تنها از هفت رشته سیم بهره گرفته شده است که توانسته اند بدین وسیله میزان مصرف کابل را به حداقل برسانند.

آیفون های تصویری تکنما مجهز به مانیتورهایی در ابعاد 7 و 4.3 اینچ هستند که از تکنولوژی TFT برخوردار بوده و سطح کیفیت بالای تصویر برخوردار می باشند. داشتن صفحه نمایشگری لمسی و یا دکمه ای با قابلیت های کاربردی از دیگر ویژگی های شاخص محصولات این برند محسوب می شوند که می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، بهترین آیفون را خریداری نمائید.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................   

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 380
نمایش همه
علاقه مندی ها ()