باسکول از دیگر دستگاه های توزین به شمار می رود که کاربرد آن را می توانید در فروشگاه های، شرکت ها، کارخانجات و غیره ملاحظه نمائید. همانطور که می دانید توسط شرکت های سازنده، دستگاه باسکول در دو دسته بندی اصلی باسکول دیجیتالی و مکانیکی در مدل و ظرفیت های مختلف ساخته می شوند. بدین ترتیب صاحبان کسب و کار می توانند متناسب با نیازی که مجموعۀ آنها به این دستگاه دارند، اقدام به خرید باسکول با ظرفیت مناسب نمایند. فروشگاه تراز محک مفتخر است که توانسته به عنوان یکی از فروشندگان معتبر فعالیت خود را در حوزۀ دستگاه های توزین آغاز نماید و بر حسب نیاز بازار انواع  باسکول و ترازوی محک را عرضه می نمایند.

توصیه های خرید باسکول

باسکول در راستای توزین اجسام سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود. در زمان خرید باسکول توصیه می کنیم میزان دقت توزین دستگاه را ملاک انتخاب خود قرار دهید. برخی از مواقع ممکن است کلمات ترازو و باسکول به جای یکدیگر به کار گرفته شود که ایرادی در آن وجود ندارد ولی بایستی هنگام خرید دستگاه های توزین، مشخصات فنی آنها در نظر بگیرید.

با پیشرفت تکنولوژی، فروش باسکول دیجیتالی مورد استقبال صاحبان کسب و کار قرار گرفته است چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. تعبیه صفحه نمایشگر، داشتن حافظه داخلی، امکان اتصال به شبکه wifi، قابلیت شبکه شدن، اتصال به کامپیوتر، چاپگر، شمارش اقلام هم وزن و ... از جمله آپشن هایی است که به نسل جدید دستگاه های باسکول افزوده شده است. خرید ترازوی محک را از طریق سایت با قیمت ارزان انجام دهید. 

به طور کلی سنجش وزن برای باسکول های دیجیتالی از طریق لودسل یا حسگر وزن تعیین می گردد. افزودن صفحه نمایشگر برای باسکول باعث تسهیل در فرآیند توزین چندین اقلام با یکدیگر می شود که امکان ثبت آنها توسط کامپیوتر وجود دارد. جهت آشنایی با مدل های پیشرفته باسکول می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()