فروشگاه دیجی اسکال - ترازو دیجیتال آزمایشگاهی and مدل gh ۲۰۲:

ترازو دیجیتال آزمایشگاهی and یکی از اصلی ترین و با دقت ترین ترازوهای آزمایشگاهی موجود در بازار می باشد، این ترازو دیجیتال می‌تواند حتی در مصارفی مانند زرگری و طلافروشی نیز استفاده شود. ترازو دیجیتال آزمایشگاهی and در زمره ترازوهای محفظه دار می باشد و دارای یک طراحی بسیار ظریف و زیبا است، در خصوص ظاهر این دستگاه کمپانی ‏and بسیار خوب عمل کرده است.

فروشگاه دیجی اسکال - ظرفیت و دقت ترازو دیجیتال آزمایشگاهی and مدل gh ۲۰۲:

همانطور که اشاره شد این ترازو دارای دقت بسیار بالایی است. این ترازو دارای دو ظرفیت توزین می باشد، همچنین از دو حساسیت مختلف نیز برخوردار است. حساسیت در ظرفیت های گوناگون این ترازو به شرح زیر می باشد:

ظرفیت وزنی ۵۱ گرم : حساسیت توزین فوق العاده ۰.۰۰۰۰۱ گرم

ظرفیت وزنی ۵۱ گرم تا ۲۱۰ گرم : حساسیت توزین ۰.۰۰۰۱ گرم.

فروشگاه دیجی اسکال - ساختار ظاهری ترازو دیجیتال آزمایشگاهی and مدل gh ۲۰۲:

ترازو دیجیتال آزمایشگاهی محفظه دار and بسیار زیبا با ظرافتی کم‌ نظیر تولید شده است، محفظه ای که برای این ترازو ساخته شده است بسیار شفاف و کاملاً به شیشه شباهت دارد. همچنین از سه طرف می توان به سینی توزین این ترازو دسترسی داشته باشید، سینی توزین این ترازوی دیجیتال به شکل دایره ای ساخته شده است و ۹ سانتی متر قطر دارد.

فروشگاه دیجی اسکال - قابلیت های ترازو دیجیتال آزمایشگاهی and مدل gh ۲۰۲:

با اینکه ترازو دیجیتالی and در مدل مذکور با نهایت سادگی تولید شده است، اما دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد. البته در نظر داشته باشید که این ترازو شمارش قطعات را نمی‌تواند انجام دهد اما به استثنای این موضوع در ارائه امکانات دیگر هیچ چیز کم ندارد.

مثلاً می تواند در خصوص قابلیت های این ترازو به کالیبراسیون خودکار آن اشاره کرد، بنابراین در هنگامی که کاربر ترازو را جابجا کند به صورت خودکار ترازو کالیبره خواهد شد و آماده فرآیند توزین می‌ گردد. از دیگر قابلیت های این ترازو می توان به پورت rs۲۳۲ اشاره کرد. این پرده در قسمت پشتی ترازو قرار دارد کاربر به وسیله این پورت قادر است ترازو را به چاپگر و کامپیوتر متصل کند و اطلاعات وزنی را چاپ کند.

یکی دیگر از قابلیت‌ های منحصر به فرد این ترازو امکان سنجش چگالی است، در واقع ابزار کیت دانسیته را دارا می باشد. در مصارف آزمایشگاهی یک قابلیت ترازو بسیار لازم و ضروری است آن هم قابلیت وزن به صورت زیر کشی می باشد، این ترازوی ژاپنی این قابلیت را دارا می باشد.

در خصوص محاسبه واحد های گوناگون وزنی نیز میتوان گفت که این ترازو قادر است آنها را انجام دهد، در نظر داشته باشید که این ترازو باتری پشتیبان ندارد و تنها از طریق منبع برق شهری می‌تواند فعالیت داشته باشد. فروش ترازو به صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. 

خرید ترازو دیجیتال آزمایشگاهی and مدل gh ۲۰۲ از سایت فروشگاه دیجی اسکال:

متقاضیان این ترازوی ژاپنی می توانند به مرکز خرید تخصصی دیجی اسکال برای خرید این نمونه ترازو مراجعه کنند. در نظر داشته باشید که این مرکز خرید ترازوی and را با ضمانت نامه ۱۲ ماهه به خریداران این ترازو عرضه می کند، یکی از ویژگی های منحصر به فرد سایت اینترنتی دیجی اسکال داشتن کالاهای اورجینال و اصلی می باشد. در نظر داشته باشید که این موضوع امروزه به یکی از چالش های خریداران مبدل شده، زیرا اجناس فیک در بازار ایران بسیار زیاد می باشند.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 455
نمایش همه
علاقه مندی ها ()