تعمیر ترازو در فروشگاه دیجی اسکال - مواردی که در هنگام خرابی در ترازو اتفاق می افتد به شرح زیر می باشند:

- برق نرسیدن به ترازو: در شرایطی که قطعی برق وجود ندارد باتری ترازو نیز پُر می باشد و برق به صورت کامل به ترازو نمی رسد، در این صورت باید پاور برد ترازو تعویض شود.

- کل برق ساختمان قطع می باشد و با این حال ترازو توسط باتری فعال نیست و یا در مدت زمان کوتاهی کار می کند و سپس خاموش می شود: در این صورت باید باتری ترازو تعویض شود.

- باتری به هیچ عنوان شارژ ندارد و حتی بعد از تعویض مکرر باتری باز عمر آن کوتاه می باشد و در فاصله زمانی کمی میتواند شارژ نگه دارد: در این صورت شارژر باتری باید تعویض شود.

- تعویض نمایشگر یا فلت ترازو: در نظر داشته باشید که در بخش علمک نمایشگر ترازو فلت قرار دارد و از مدار الکترونیکی و یک نوار پلاستیکی ساخته شده است، زمانی این اتفاق می‌افتد که نمایشگر ترازو به صورت نصفه نمایش می دهد و یا حتی در برخی مواقع کاملاً قطع است.

- زمانی که قاب نمایشگر ترازو میشکند و یا در مواردی کاملاً کهنه می باشد: در این صورت باید قابل نمایشگر تعویض شود.

- زمانی که یک یا چند نمایشگر در ترازو خاموش است: در این حالت باید آیسی های نمایشگر تعویض شوند، زیرا احتمال سوختگی آنها بسیار بالا می باشد.

- کمرنگ چاپ کردن پرینتر ترازو: این مشکل به وسیله تعویض باتری به احتمال بالا رفع خواهد شد زیرا باتری می تواند باعث قدرت گرفتن پرینتر شود و پرینتر را وادار کند که با رنگ بیشتری فرآیند چاپ را انجام دهد.

- گیر کردن رول در پرینتر ترازو و همچنین کم رنگ چاپ کردن آن: این مشکل در واقع بیشتر به چرخ دنده های پرینتر ارتباط پیدا می کند که احتمال زیاد یا هرز هستند و یا بعضی از آنها شکسته شده‌ اند، بنابراین حرکت آنها به هیچ عنوان هماهنگ نیست.

تعمیر ترازو در فروشگاه دیجی اسکال - سایر موارد مهم در تعمیر ترازو:

- مشکل بعدی انجام ندادن فرایند چاپ روی رول در شرایطی که پرینتر به صورت کاملاً مطلوبی رول کاغذ را بیرون می دهد: در این هنگام به احتمال زیاد رول کاغذ برعکس بارگذاری شده است و ترازو به تعمیر نیاز ندارد.

- قفل شدن ترازو و انجام ندادن هیچ عملیاتی: در این هنگام عموماً روی نمایشگر کلمه lock code مشاهده می‌شود و صدای بوق از ترازو شنیده می شود در واقع می توان با دادن کد به ترازو مشکل را برطرف کرد.

- مشکل بعدی در خصوص تعمیر ترازو، شکسته شدن و یا ترک برداشتن کفه ترازو میباشد: در این مواقع باید کل کفه را تعویض کرد البته احتمال اینکه قسمت بالایی کیبورد دچار مشکل شده باشد نیز بسیار زیاد است و اگر این چنین باشد باید آن را نیز تعویض کرد.

- زمانی که ترازو دارای نوسان می باشد و همچنین ترازو به هیچ عنوان نمی‌تواند وزن ثابت را نمایش دهد و یا اعدادی که توسط ترازو نمایش داده می‌شوند مدام تغییر می کنند: در این صورت به تعمیر ترازو نیاز دارد. خرید ترازو گرمی را به صورت اینترنتی انجام دهید. 

- مشکل بعدی تنظیم کردن حافظه ترازو میباشد: در این خصوص باید کاربر آموزش لازم را ببیند، می توانید در سایت اینترنتی دیجی اسکال این آموزش ها را دریافت کنید.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()