فروش ترازو در فروشگاه دیجی اسکال فروش ترازو لیبل زن تکین مدل Taro:

ترازوی لیبل پرینتر مدل تارو توسط کمپانی تکین الکترونیک پاسارگاد وارد شده است. این کمپانی در واقع یکی از معروفترین و بزرگترین کمپانی های ارائه کننده سیستم های اتوماسیون فروشگاهی می باشد. فروش ترازو در سایت به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد. 

ترازوی لیبل زن تکین ظرفیتی توزینی ۳۰ کیلوگرمی دارد، حساسیتی که برای وزن کردن در این ترازو وجود دارد به دو شکل می باشد، این دو شکل عبارت است از:

وزن ۰ تا ۱۵ کیلوگرم : دقت و حساسیت توزین ۵ گرم

وزن ۱۵ تا ۳۰ کیلوگرم : دقت و حساسیت توزین ۱۰ گرم.

این ترازوی لیبل زن تکین در زمره ترازو های نرم افزار فروشگاهی به حساب می آید، به لحاظ ظاهری این دستگاه دارای گوشه‌ های تیز می باشد که در واقع باعث شده است ظاهر دستگاه صنعتی جلوه کند. با این حال دستگاه از ارگونومی مطلوبی برخوردار می باشد و طراحی آن کاملاً می‌تواند با محیط هارمونی داشته باشد، درخصوص نمایشگر ترازوی لیبل زن تکین می توان گفت که دارای ۴ بخش است، مدل این نمایشگر led super bright است. این نمایشگاه قادر است قیمت کل وزن، قیمت و پارسنگ را به کاربر نمایش دهد. در نظر داشته باشید که پارسنگ عملیاتی است که در آن وزن کم شده کالا از وزن خالص آن قابل رویت می باشد. توجه داشته باشید که همانطور که از نام این ترازو بر می‌آید دارای چاپگر داخلی است، این چاپگر داخلی می‌ تواند در کمترین زمان و بهترین کیفیت لیبل، رسید و یا فاکتور برای مشتری چاپ کند. در خصوص توانایی های نرم افزاری این ترازوی دیجیتالی فروشگاهی می توان اذعان داشت که کاملاً قادر است تمامی نیاز های فروشگاهی را مرتفع سازد.

فروش ترازو در فروشگاه دیجی اسکال فروش ترازو و قابلیت‌های ترازو لیبل زن تکین مدل Taro:

در خصوص فروش ترازو باید بگوییم که این ترازو به صورت مستقیم دارای ۵۶ کلید می باشد و از آنها می توان برای دسترسی داشتن به حافظه استفاده کرد. این سیستم در سه لایه وجود دارد، البته لازم به ذکر است که در مجموع ۱۶۸ کلید وجود دارد که کاربر می تواند از آنها استفاده کند. در واقع از این قابلیت می توان برای سریعتر دسترسی داشتن به حافظه و اطلاعات ثبت شده در آن استفاده کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد این ترازو این است که می تواند به ۵ مشتری به صورت همزمان خدمات رسانی کند، مطمئناً این قابلیت در فروشگاه های بسیار بزرگ خصوصاً در زمان‌ های شلوغی می‌تواند کاملاً مثمرثمر واقع شود. همچنین کاربر قادر است از سیستم چاپ آن به شکل تعریفی استفاده کند و عملیات چاپ برچسب، بارکد و رسید را برای دستگاه تعریف کند. از دیگر قابلیت های ترازوی لیبل زن تکین می‌توان به فرایند فروش به شکل رقمی و وزنی اشاره کرد که دستگاه قادر است آنها را انجام دهد. در نظر داشته باشید که ضریب امنیتی این در ترازو بسیار بالا است و با امکان رمز گذاری امنیتی به هیچ عنوان افراد متفرقه نمی‌توانند به حافظه ترازو دسترسی پیدا کنند.

فروش ترازو لیبل زن تکین مدل Taro و فروش ترازو در فروشگاه دیجی اسکال:

خریداران عزیز می توانند برای خرید این ترازو به سایت فروش ترازو اینترنتی فروشگاه دیجی اسکال مراجعه کنند و خرید خود را در این سایت انجام دهند، در نظر داشته باشید که یکی از معروف ترین و محبوب ترین سایت های فروش ترازوی محک همین سایت دیجی اسکال می باشد. یکی از علت‌ های محبوبیت این سایت قیمت های نازل و منطقی آن است، توجه داشته باشید که تمامی اجناس موجود در این سایت اینترنتی کاملا اورجینال و اصلی می باشند.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 453
نمایش همه
علاقه مندی ها ()