فروشگاه دیجی اسکال - ترازوی محک ۵۰ کیلویی جدید مدل 15000plus:

ترازوی محک ۵۰ کیلویی جدید جزو ترازوی محک فروشگاهی می باشد و با امکانات و قابلیت های گوناگونی تجهیز شده است، در این مدل نیز کمپانی محک کارایی و کیفیت سابق خود را حفظ کرده است بنابراین میتوان این ترازوی محک را یکی از ترازو های پیشرفته فروشگاهی به حساب آورد. ترازو ۵۰ کیلویی محک در واقع در دسته ترازو های علمک دار قرار می گیرد و از مدل ۱۵۰۰۰ جدیدتر است، مثلاً نمایشگر و بدنه این ترازوی محک نسبت به مدل های قبلی تغییراتی کرده است. به عنوان مثال زوایای گرد و دایره ای در بدنه این ترازو قابل مشاهده می باشد، همچنین به نمایشگر های سه گانه ال ای دی این ترازو یک صفحه نمایش ال سی دی نیز اضافه شده است. به وسیله این نمایشگر کاربر قادر است جزئیات زیادی را مشاهده کند، این جزئیات عبارت است از:

درج نمایش پیغام

درج نمایش تاریخ.

یکی دیگر از ویژگی‌ های این ترازوی محک ۵۰ کیلویی جدید اضافه کردن پایه های قابل تنظیم برای آن می باشد، در نظر داشته باشید که این پایه ها کاربری ترازو را آسان تر می کند، بنابراین این نیز یک امتیاز به کاربر می باشد.

فروشگاه دیجی اسکال - قابلیت ها و امکانات ترازوی محک ۵۰ کیلویی جدید مدل 15000plus:

در واقع این ترازوی محک جزو ترازوهای فول پورت به حساب می آید، معنی این دو کلمه این است که پورت هایی که در این ترازو تعبیه شده است کامل می باشند و در واقع پورتی وجود ندارد که این ترازو آن را نداشته باشد، پورت های تعبیه شده در ترازوی محک عبارت است از:

پورت پی اس تو

پورت rj-۱۱

پورت rs۲۳۲

پورت usb.

ترازوی محک با استفاده از این پورت ها قابلیت این را دارد که به دستگاه هایی مانند:

رایانه

دستگاه کارت خوان

دستگاه بارکد خوان

و صندوق پول متصل شود.

در نظر داشته باشید که سیستم وای فای نیز در این ترازو تعبیه شده است بنابراین این ترازو قابلیت این را دارد که بدون سیم به لپ تاپ و یا کامپیوتر متصل شود. توجه کنید که امروزه دستگاه های جانبی برای افزایش کاربری یک مرکز فروش بی نهایت مهم و کارآمد می باشند. با استفاده از این ترازو امکان دستیابی به این امکانات وجود خواهد داشت. یکی دیگر از امتیازات شگفت انگیز این ترازو داشتن چاپگر داخلی می باشد  مکانیزم عملکردی این چاپگر حرارتی است و میتواند بارکد و فاکتور را به سادگی چاپ کند. بارکد هایی که این دستگاه قابلیت چاپ آنها را دارد بارکد های تجمیعی و بارکد های سطری می باشند. در نظر داشته باشید که بارکد سطر را به سادگی می توان روی فاکتور های فروش برای مشتری درج نمود و بارکد های تجمیعی برای فاکتور هایی که دارای مجموعه‌ ای از اقلام هستند قابل چاپ می باشند، عموماً درج بارکد های تجمعی در انتهای فاکتور صورت می گیرد. برای ثبت اقلام و اطلاعات کالا این ترازو دارای ۱۸۰ حافظه مستقیم می باشد، البته حافظه غیر مستقیم و جانبی نیز این دستگاه دارد که تعداد آنها ۶۰۰۰ عدد است.

خرید ترازوی محک ۵۰ کیلویی جدید مدل 15000plus از فروشگاه دیجی اسکال:

یکی از مراکزی که می توان عموم ترازو های مختلف را در آن یافت سایت اینترنتی فروشگاه دیجی اسکال می باشد. قیمت  خرید ترازو گرمی و... در این سایت بسیار معقول و مناسب است و کاملا منطبق با میزان درآمد اقشار مختلف جامعه تعیین شده است.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()