امروزه ترازو دیجیتال پرکاربردی ترین دستگاهی است که در هر صنف و فروشگاهی می توان یافت. مطمینا هر کدام از شما در طول روز با انواع مختلف ترازو دیجیتال مواجه می شوید یا از آنها استفاده میکنید. هنگام خرید از یک فروشگاه مهمترین چیزی که توجه شما را جلب می کند ترازو دیجیتال  می باشد.

ترازو دیجیتال از بدنه، لودسل، نمایشگر، سینی توزین و کیبورد تشکیل شده است که برخی از مدلها با علمک و برخی دیگر بدون علمک می باشند. البته ترازو دیجیتال دارای قطعات دیگری مثل باتری،حافظه و چاپگر داخلی می باشد.

لودسل ترازو دیجیتال قلب دستگاه محسوب می گردد که در واقع دقت در توزین توسط سنسورهای لودسل انجام می شود. نمایشگر ترازو دیجیتال به صورت LCD و LED تولید می شود که نتیجه ی توزین به صورت اعداد در نمایشگر نشان داده می شود. ترازو دیجیتال علاوه بر توزین، قیمت کالای مورد توزین را نیز محاسبه می کند.

ترازو دیجیتال گرمی

ترازو دیجیتال گرمی با سرعتی کمتر از یک ثانیه و خطای بسیار کم در صنعت و شغل های حساس مختلفی مثل طلاسازی و طلافروشی، فروش محصولات دارویی گیاهی، محصولات کشاورزی، ساخت داروهای مختلف شیمیایی و موارد دیگر استفاده می شود و به همین دلیل به این نوع ترازوها، ترازوی طلاکشی، ترازوی گرمی دیجیتال طلا، ترازوی زعفران و ترازوی مثقالی هم گفته می شود.

نکات لازم جهت نگهداری از ترازو دیجیتال

  • انواع ترازو دیجیتال را در سطح ثابت و پایدار قرار دهید
  • انها را در معرض بیش از حد آب یا رطوبت قرار ندهید
  • بار بیش از حداکثر ظرفیت ترازو دیجیتال را روی آن قرار ندهید
  • از وارد آورن هر گونه ضربه شدید اجتناب کنید
  • از اختلالات مغناطیسی سایر دستگاههای الکتریکی دور نگه دارید

چرا ترازو دیجیتال را از فروشگاه اسکیل بخرید؟

فروشگاه اسکیل که یکی از بزرگترین فروشگاههای فروش ترازو و باسکول می باشد انواع ترازو دیجیتال را به همراه مدلهای متنوع به مشتریان عرضه می کند. در سایت فروشگاه اسکیل اطلاعات مربوط به هر مدلی از ترازو دیجیتال دلخواه تان را میتوانید پیدا کنید و با بررسی ویژگیهای هر ترازو و مقایسه آنها اقدام به خریدی مطمین نمایید. کارشناسان و متخصصان فروشگاه اسکیل در تمام مراحل  خرید ترازو گرمی دیجیتال همراه شما بوده و سوالات شما را پاسخگو هستند. با خرید ترازو دیجیتال از فروشگاه اسکیل به صورت آنلاین در وقت و هزینه صرف جویی نمایید.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()