یکی از مدل های چرخ گوشت صنعتی که طرفداران بسیار زیادی دارد مدل رومیزی می باشد. این مدل توانایی بسیار زیادی دارد و حجم کمی را به خود اختصاص می دهد. بر همین اساس باید بدانید طرفداران آن هم بسیار زیاد می باشند. شما برای خریداری هر یک از انواع باید به خوبی ویژگی هایی که دارند را بررسی کنید تا بتوانید بهترین نمونه را خریداری نمایید. فروشگاه مینروا امگا ارائه دهنده انواع چرخ گوشت صنعتی رومیزی می باشد و شما می توانید بین انواع مدل های این چرخ گوشت یکی را که نیاز دارید خریداری کنید.

ویژگی های چرخ گوشت صنعتی رومیزی :

 برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که چرخ گوشت صنعتی دارد و شما باید به آنها دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. برند آنها از بین برندهای معتبر تولیدی می باشد. بنابراین شما با خرید هر یک از آنها می توانید تا سال های سال از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید.
  2. قیمت آنها نسبت به مدل های ایستاده بسیار مناسب تر است و به همین دلیل هر فردی با هر بودجه ای که در اختیار دارد می تواند یکی از آنها را خریداری کند.
  3. قدرت موتوری آنها بسیار زاید است و در حجم کوچکی طراحی شده اند. بر همین اساس شما به راحتی می توانید هر یک از آنها را به راحتی مورد استفاده قرار دهید.
  4. مدل های چرخ گوشت صنعتی رومیزی متنوع می باشد و شما می توانید بین انواع مدل های آنها یکی را که بیشتر نیاز دارید خریداری کنید. زمان خریداری باید به خوبی مدل خریداری شده را از هر نظر بررسی کنید. خرید چرخ گوشت امگا را از سایت انجام دهید.

5. تیغه های آنها بسیار نیز است و به همین دلیل شما با استفاده از آنها می توانید حجم زیادی از گوشت را به راحتی و بدون هیچ باقیمانده ای چرخ کنید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()