امروزه شما در بسیاری از انواع قصابی ها می توانید دستگاه اره استخوان بر قصابی را مشاهده کنید. اره استخوان بر انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع آن هم دارای ویژگی های مختلفی می باشد. شما باید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. پیش از خرید هر یک از انواع این دستگاه بهتر است به خوبی ویژگی ها و امکاناتی که دستگاه دارد را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه آن را بر اساس عملکردی که دارد خریداری کنید.

برخی از انواع دستگاه اره استخوان بر قصابی که شما خریداری می کنید ویژگی های بیشتری دارند و برخی از آنها هم ساده تر هستند. اینکه محیط فروشگاه و قصابی شما تا چه اندازه ای می باشد و میزان مشتریانتان در طول روز چقدر است زمان خرید این دستگاه اهمیت زیادی پیدا می کند و شما باید به آن دقت داشته باشید. برای اینکه شما با این دستگاه آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه می دهیم.

مشخصات اره استخوان بر قصابی :

 هر یک از انواع دستگاه هایی که شما از آنها برای برش دادن گوشت در قصابی و فروشگاه ها استفاده می کنید دارای ویژگی های متنوعی می باشد و باید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید. برخی از آنها که پیشرفته تر هستند بدون شک دارای قطعات و مشخصات بیشتری می باشند، ولی برخی از آنها ساده تر می باشند که ویژگی های کمتری دارند. به طور کلی بهتر است بدانید تیغه یکی از مهمترین بخش های دستگاه اره استخوان بر قصابی به شمار می رود که نقش مهمی روی این دستگاه ایفا می کند. برای خرید اره استخوان بر دستی  بهتر است به خوبی تیغه آن را مورد بررسی قرار دهید تا از تیز بودن آن مطمئن شوید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()