آشنایی با اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر دستگاهی کاملا صنعتی می باشد که با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا، جهت برش گوشت تازه و منجمد، ماهی و استخوان تولید می گردد و برای برش دقیق و سریع گوشت و استخوان به کار می رود. اره استخوان بر با سطح برش عالی و طول عمر بسیار بالا برای استفاده در رستوران های بزرگ و کترینگ ها، ماهی فروشی ها، فروشگاه های پروتئینی و قصابی ها، شیلات و مرغداری های بزرگ کاملا مناسب و کاربردی میباشد و می تواند برش های یکسان و هم اندازه ای از گوشت و استخوان را  فراهم کند.

شناخت انواع اره اسخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر رومیزی : این دستگاه ها در قصابی ها، سوپر گوشت ها، رستوران ها، ماهی فروشی ها و مکانهایی که با حجم متوسطی از گوشت سر و کار دارند، استفاده می شوند و نسبت به مدلهای پایه دار دارای ابعاد کوچکتری هستند و به راحتی  روی میز جا قرار می گیرند.

اره استخوان بر ایستاده : این مدلهای اره استخوان بر برای مکانهایی مانند کارخانه های تهیه و توزیع فراورده های گوشتی، شیلات، کشتارگاه ها و قصابی های بزرگ که حجم بالایی از گوشت را برش می دهند، مناسب می باشند و قدرت بیشتری نسبت به مدلهای رومیزی دارند.

ویژگیهای یک اره استخوان بر مناسب : فروشگاه مینروا امگا

جنس بدنه در برخی از مدلهای اره استخوان بر از استیل و در برخی دیگر از آلومینیوم آنادایز شده می باشد که باعث می شود تا دستگاه در برابر ساییدگی و خوردگی و پوسیدگی مقاومت داشته باشد و مانع چسبیدن خرده ریزه های گوشت و استخوان که در اثر برش به جا می مانند، به سطح بدنه می شود.

سینی کار یا میز کار یا عرشه دستگاه در تمامی مدلها از استیل ضد زنگ ساخته می شود تا در اثر تماس با گوشت، تولید آلودگی نشود که هم از نظر بهداشتی و هم از نظر زیبایی منحصر به فرد است. صیقلی بودن آلیاژ استیل، موجب سهولت در برش دادن نیز می گردد. فروش اره استخوان بر دستی در سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

از دیگر ویژگی های اره استخوان بر می توان به محافظ تیغه اره نواری اشاره کرد که علاوه بر افزایش ایمنی، به منزله اهرم فشار دادن گوشت نیز محسوب می گردد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()