چرخ گوشت نیز مانند سایر لوازم الکترونیکی با گذر زمان یا هر دلیل دیگری ممکن است دچار آسیب شود و درست کار نکند یا کلا از کار بیفتد. در چنین شرایطی عملکرد مراکزی مانند رستورانها، قصابی ها، کبابی ها، سوپر پروتیین ها و کارخانجات تولید مواد گوشتی، دچار اختلال می شود و به سرعت باید تعمیر چرخ گوشت انجام شود.

فروشگاه مینروا امگا سالهاست که به صورت تخصصی به عنوان مرکز فروش و تعمیر چرخ گوشت های تولیدی شرکت ایتالیایی امگا و مینروا در حال فعالیت می باشد. البته درکنار آنها تعمیر چرخ گوشت های سایر برندها را نیز انجام می دهد.

تعمیر چرخ گوشت در شهر تهران توسط توسط تعمیرکاران متخصص در هر برند، با تضمین کیفیت قطعات انجام می گیرد.

چرا باید تعمیر چرخ گوشت را به فروشگاه مینروا امگا بسپارید

از انجاییکه عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت امری تخصصی محسوب می گردد، پس نمیتوان آنرا به دست افراد ناشی یا به مراکز یا فروشگاههای نامعتبر سپرد. فروشگاه مینروا امگا به پشتوانه تعمیرکاران دوره دیده و باتجربه، تعمیر چرخ گوشت را از هر نوع خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی برعهده می گیرد.

عیب یابی چرخ گوشت و تعمیر آن نیاز به مهارت و تجربه دارد؛ متخصصان فروشگاه مینروا امگا دوره های آموزش تعمیر چرخ گوشت های ایرانی و خارجی را می گذرانند و همواره دانش خود را به روز نگه می دارند.  فروش چرخ گوشت امگا از طریق سایت انجام می گیرد.

تعمیرکاران فروشگاه مینروا امگا با تسلط به انواع چرخ گوشت تک فاز و سه فاز، ایستاده و رومیزی و گیربکسی و تسمه ای، در کوتاهترین زمان ممکن آنها را عیب یابی کرده و به گونه ای تعمیر می کنند که دستگاه مانند روز اول عملکرد مناسب و صحیح را داشته باشد.

 

 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()