چرخ گوشت مشخصا دستگاهی برای چرخ کردن گوشت و وسیله ‌ای آشنا برای اغلب مردم می باشد. با پیشرفت تکنولوژی ، چرخ گوشت ها نیز پیشرفت های بسیاری کرده اند و بسیار پر قدرت تر و ایمن تر از قبل طراحی شده اند. چرخ گوشت ها در دسته بندی های مختلف چرخ گوشت خانگی و چرخ گوشت صنعتی وجود دارند که در این بخش ، فروشگاه مینروا امگا قصد دارد خریداران   چرخ گوشت صنعتی را با أنواع آنها و ویژگی هایشان آشنا سازد.

چرخ گوشت صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد و بسیاری از قصابی‌ها و پروتئینی‌ها برای راحتی و سرعت کار از این وسیله  استفاده می کنند تا بر اساس نیاز مشتری، گوشت را برایشان چرخ کنند. البته در  بعضی از رستوران‌ها و کترینگ‌ها نیز جهت حفظ کیفیت غذا از  چرخ گوشت صنعتی استفاده می نمایند.

چرخ گوشت‌های صنعتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیاز آشپزخانه‌های صنعتی به مواد اولیه‌ی بیشتر و تولید آن‌ها با سرعت بالاتر را برطرف کنند. از اینرو چرخ گوشت صنعتی بر خلاف چرخ گوشت خانگی دارای ابعاد بزرگتر بوده و قدرت و سرعت این دستگاه‌ها چند برابر نمونه‌های خانگی آن‌ها می باشد و البته که میزان گوشت چرخ شده توسط این چرخ گوشت ها نیز بیشتر است.

انواع چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی دارای انواع مختلفی می باشد و می‌توان آن‌ها را بر اساس طراحی، ویژگی‌ها و نحوه عملکردشان به چند دسته طبقه‌بندی کرد. از جمله مدل های چرخ دار، بدون چرخ، رومیزی، ایستاده، یخچال دار و بدون یخچال. ولی به طور کلی چرخ گوشت صنعتی دارای 2 نوع اصلی گیربکسی و تسمه ای می باشد که به دو صورت رومیزی و ایستاده مورد استفاده قرار می گیرند.

أنواع چرخ گوشت صنعتی ایستاده و رومیزی به گونه ای طراحی شده اند تا بتواند حجم زیادی از گوشت را در مدت زمان بسیار کمی چرخ کنند. این دستگاهها دارای تیغه های مختلفی هستند که می توانند گوشت را در حالت و اندازه های مختلفی چرخ کرده و در اختیار مشتری قرار دهند. جنس بدنه استفاده شده برای چرخ گوشت صنعتی، استیل میباشد و میزان تولید گوشت در ساعت توسط این چرخ گوشت ها به نوع چرخ گوشت انتخابی توسط مشتری بستگی دارد.

سایزهای بزرگ چرخ گوشت صنعتی به دلیل اینکه خیلی سنگین هستند، بیشتر به صورت ایستاده و همراه با چرخ دارای قفل تولید می شوند. ولی سایزهای کوچک تر این محصول به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرند.

در این بخش فروشگاه مینروا امگا شما را با ویژگی‌ها و انواع مختلف آنها آشنا می سازد تا اگر به دنبال خرید این دستگاه برای کسب‌وکار خود هستید، بتوانید با اطلاعات بیشتری آن را تهیه نمایید.

چرخ گوشت صنعتی تسمه ای

این نوع چرخ گوشت صنعتی با موتور تسمه‌ دار کار می‌کند و بر اساس تعداد تسمه‌های موجود در آن میزان قدرت دستگاه را می توان تعیین کرد. بنابراین هرچه تعداد تسمه‌های دستگاه بیشتر باشد، قدرت چرخ گوشت بیشتر خواهد بود.

چرخ گوشت صنعتی تسمه ای اندازه دهانه خروجی مختلفی دارد که چرخ گوشت 32 تسمه‌ای از پرکاربردترین آنها می باشد. چرخ گوشت تسمه‌ای 42 هم پس از مدل 32 بسیار کاربرد دارد. همچنین توان موتور این چرخ گوشت‌ها از 4 اسب بخار تا 10 اسب بخار است.

غالبا از چرخ گوشت صنعتی تسمه ای در رستوران‌ها برای تهیه‌ی گوشت همبرگر، کباب و یا فلافل استفاده می‌شود.

جنس قطعات دستگاه، به ویژه قطعاتی که با مواد غذایی در تماس هستند، مانند تیغه و پنجره‌ی دستگاه، از استیل مرغوب و ضد زنگ ساخته شده اند. بسیاری از مدل‌های آن دارای پایه های چرخ دار هستند تا به راحتی قابل جابجایی باشند. فروش جرخ گوشت نیمه صنعتی از طریق سایت با بهترین خدمات دهی انجام می گیرد. 

یکی از مزایای مهم چرخ گوشت تسمه ای این است که می تواند خیلی راحت و سریع مواد غذایی آب دار مانند سیب زمینی یا پیاز را به صورت جداگانه و یا همراه با گوشت چرخ کند. با این کار صدمه ای به قطعات داخلی دستگاه وارد نمی شود زیرا تسمه از جنس پلاستیک است و با آب این مواد غذایی واکنشی نشان نمی دهد.

از دیگر ویژگی‌های چرخ‌ گوشت‌های صنعتی تسمه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برق مصرفی تک فاز یا ۳ فاز
  • توانایی چرخ کردن گوشت تا ۴۰۰ کیلوگرم در ساعت بدون وقفه و بدون افت کیفیت
  • دارای اهرم جهت قفل کردن تنه‌ی چرخ به بدنه
  • دارای کلید چپ‌گرد و راست‌گرد
  • جنس قطعات و مخزن از استیل کاملا ضد زنگ و ضد خش و قابل شستشو می باشند

چرخ گوشت صنعتی گیربکسی

در این نوع از چرخ گوشت صنعتی بین موتور و دیگر قطعات از چرخ دنده و گیربکس استفاده شده است. این نوع طراحی باعث می‌شود تا تمام توان خروجی موتور به قسمت چرخ کردن برسد. علاوه بر این، چرخ گوشت گیربکسی می‌تواند در قدرت‌ها و توان‌های مختلف نیز کار کند. با چرخ گوشت‌ گیربکسی نمیتوان مواد غذایی آب دار مانند پیاز را چرخ کرد چونکه آب این مواد وارد چرخ دنده ها و گیربکس می‌شود و سبب می‌شود چرخ گوشت بعد از مدتی به سر و صدا بیفتد و در آخر خراب شود.

میزان قدرت چرخ گوشت‌ صنعتی گیربکسی بین ۱ تا ۲ اسب بخار است. لذا این دستگاه را می‌توان در مصارف خانگی نیز از استفاده کرد. بدنه‌ی این دستگاه و قطعات آن تماما استیل است و می‌توان تیغه‌های آن را مجددا تیز کرد. وزن این دستگاه نسبت به مدلهای تسمه‌ای سبک‌تر است و می‌‌توان آن را به راحتی جابه‌جا نمود.

کاربردچرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت‌ صنعتی در مکان‌های تجاری که با چرخ کردن گوشت فراورده و محصولاتی را تولید می‌کنند، کاربرد دارد. از جمله این مکان‌های تجاری می‌توان به رستوران‌ها، کترینگ‌های بزرگ و کوچک، فست فودها، قصابی‌ها، آشپزخانه‌‌های صنعتی، برخی فروشگاه‌ها و... اشاره کرد.

نکات پیشنهادی فروشگاه مینروا امگا قبل از خرید چرخ گوشت صنعتی

  • توجه به برند دستگاه
  • قدرت موتور
  • کلید حرکت برعکس
  • ظرفیت خروجی دستگاه
  • جنس بدنه و قطعات
  • قیمت دستگاه

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()