باسکول : فروشگاه محک گستر

به وسیله ای که برای اندازه گیری وزن اجسام سنگین و حجیم استفاده می شود، باسکول می گویند. در واقع باسکول، ترازویی ست که در ابعاد بزرگ ساخته می شود و اجسام بالای ۱۰۰کیلو را که ترازوها قادر به توزین انها نیستند، وزن کشی می کند.

استفاده از  باسکول های مکانیکی به مرور زمان منسوخ شده و فقط در موارد معدودی که گرد و خاک زیاد است مانند صنایع کشاورزی و دامداری و کارخانجات گچ سازی همچنان به کار می رود.

دلایل برتری باسکول دیجیتال به باسکولهای قدیمی: فروشگاه محک گستر

کاربری آسان : کار با باسکول دیجیتال بسیار آسان است؛ با گذاشتن جسم بر روی سینی توزین یا صفحه پلتفرم، اندازه گیری انجام شده و وزن آن بر روی صفحه نمایشگر LCD یا LED نشان داده می شود.

تنوع بالا : باسکولها با  کاربری های متفاوت تولید می شوند و در زمینه‌های صنعتی، تجاری، پزشکی و حوزه‌های بسیاری که فکرش را نمی‌کنید، حضور دارند. در ادمه به معرفی انواع باسکولها خواهیم پرداخت.

دقت بالا : باسکول دیجیتالی با مجهز بودن به قطعات الکترونیکی و سنسورهای حساسی به نام لودسل می توانند با دقت بسیار بالا وزن اجسام را تعیین کنند. اما در باسکولهای قدیمی احتمال وجود خطا وجود داشت.

سرعت بالا: باسکولها در مدت چند ثانیه می توانند عملیات وزن کشی را انجام دهند.

دارا بودن امکانات : بدنه باسکول از مقاومت بالا در برابر صدمات و همچنین ضربات حاصل از وزن کشی اجسام سنگین، برخوردار است. برخی از باسکولها امکان اتصال به لوازم جانبی مانند چاپگر را دارند.

فروش انواع باسکول در فروشگاه محک گستر

شرکت های مختلفی در حال حاضر به طراحی و تولید باسکول می پردازند که شرکت محک یکی از تولیدکنندگان باسکول در ایران می باشد و انواع باسکولهای صنعتی و فروشگاهی را به شکل ثابت، متحرک و دیواری طراحی و تولید می کند. مرکز فروش باسکول محک، محک گستر باسکولهای تولید شده در شرکت محک را به شکل حضوری و اینترنتی به فروش می رساند. برای انتخاب دستگاه مورد نیاز خود می توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید و پس از بررسی ویژگی‌ها و مشخصات فنی مدلهای مختلف، بهترین باسکول مطابق با نیازهای خود را انتخاب و خریداری کنید.

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()