آشنایی با ترازو: فروشگاه محک گستر

ترازو یکی از ابزار پر کاربرد در زندگی امروزی می باشد که جهت اندازه گیری جرم اجسام به کار برده می شود و استفاده از آن قدمت طولانی دارد. از گذشته ترازو ها در خرید و فروش کالاها و مبادلات تجاری نقش اصلی را ایفا نموده اند و همچنان کاربرد اصلی آنها در زمینه تجارت می باشد.  

ترازوها در قدیم تنوع چندانی نداشتند و به شکل کفه ای و عقربه ای با استفاده از وزنه های سنگی کار توزین را انجام می دادند و به علت عملکرد دستی احتمال خطا در توزین نیز وجود داشت.

اما با ورود به عصر اطلاعات و با ساخت اولین کامپیوترها و در پی آن طراحی و تولید هزاران ابزار الکترونیکی، ترازو ها نیز دچار تغییرات عظیمی گشتند و به شکل دیجیتال طراحی و تولید شدند. ترازوهای دیجیتال به سرعت جای ترازوهای مکانیکی را گرفتند و در چشم به هم زدنی فراگیر شدند. این ترازو ها روز به روز در حال توسعه هستند و مدلهای پیشرفته تری طراحی و تولید می گردند.

مزایای استفاده از ترازو دیجیتال : فروشگاه محک گستر

 امروزه وزن کردن اجسام مختلف با استفاده از ترازو دیجیتال به کاری ساده تبدیل شده است و این ترازوها با سرعتی چشمگیر عملیات توزین را انجام می دهند.

ترازوهای دیجیتال با مجهز شدن به قطعات الکترونیکی دقت بسیار بالایی دارند و به واسطه سنسورهای حساس به نام لودسل بدون خطا وزن کوچکترین مواد را اندازه می گیرند. از اینرو قابل اطمینان هستند. فروش ترازوی محک را به صورت اینترنتی انجام دهید.

ترازو دیجیتال کاربرد آسانی دارد و با قرار دادن اجسام روی سینی، فرایند توزین به شکل خودکار انجام می گیرد. در نهایت نتیجه توزین به شکل اعداد روی صفحه نمایش نشان داده می شود.  

ترازو های دیجیتال دارای امکانات بیشماری نیز هستند که ساده ترین آن، محاسبه قیمت کالاها می باشد. از دیگر قابلیتهای ترازو دیجیتال بسته به مدل و کاربرد، امکان اتصال به دستگاه های دیگر، داشتن چاپگر داخلی، امکان چاپ بارکد، توانایی شمارش یا محاسبه وزن به صورت درصدی، امکان تشخیص رطوبت در مواد آزمایشگاهی، شیمیایی یا دارویی، امکان محاسبه دانسیته یا چگالی مواد، محاسبه BMI یا شاخص توده چربی و صدها موارد دیگر می باشد.

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()