ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان یکی از پروژکتورهای پرفروش به شمار می رود که امروزه خیلی از افراد خواستار تهیۀ این دستگاه می باشند. همانطور که می دانید پروژکتور یکی از دستگاه های دیجیتالی پرکاربرد است که مجموعه های مختلف فرهنگی، آموزشی و کسب و کارهای فروش نیازمند به تهیۀ آن ها می باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور توانسته اند بر قابلیت های آنها بی افزایند و بدین ترتیب بتوانند از ابعاد و وزن نسخه های جدید کاسته و دستگاه های پیشرفته تری را به بازار عرضه نمایند.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در سطح بازار بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور همواره در تلاش برای عرضه بهترین محصولات به مشتریان گرامی می باشند.

پارامترهای تأثیرگذار بر قیمت ویدئو پروژکتور جیبی

اگر در تلاش برای خرید پروژکتور پرتابل با قابلیت های جدید می باشید، در حال حاضر به سهولت می توانید از طریق مراکز معتبر چنین پروجکشنی را تهیه نمائید. همانطور که می دانید در گذشته دستگاه های ویدئو پروژکتور به دلیل داشتن ابعاد بزرگ تنها در برخی از مؤسسات مورد استفاده قرار می گرفت ولی سازندگان تلاش نمودند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، انواع ویدئو پروژکتور جیبی را با قابلیت های جدید عرضه نمایند.

قیمت فروش مینی ویدئو پروژکتور بر اساس قابلیت هایی که بدان افزوده شده است، تعیین می گردد. از این رو افراد متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، می توانند پروژکتور مناسبی را تهیه نمایند. لنز، لامپ، پاور و برد اصلی از اجزای اصلی دستگاه های پروژکتور محسوب می شود که نوع آنها بر روی کیفیت خروجی دستگاه ها تأثیرگذار خواهد بود. اگر به دنبال تهیۀ ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته می باشید، می توانید پس از ملاحظۀ مشخصات فنی هر یک از محصولات، بهترین ویدئو پروژکتور جیبی را از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()