ویدئو پروژکتور یکی دیگر از دستگاه های دیجیتالی است که در حوزۀ پخش داده های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که از این موضوع مهم آگاه می باشید، تنوع دستگاه های ویدئو پروژکتور در سطح بازار بسیار است و این مسئله باعث گردیده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند این دستگاه را برای مصارف شخصی و یا در حوزۀ کسب و کار خود تهیه نمایند. فروشگاه نیزار کالا به صورت هدفمند با بهره گیری از تکنولوژی روز تلاش نموده اند به صورت تخصصی فعالیت خود را در حوزۀ طراحی و ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور آغاز نمایند و طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند محصولاتی با کیفیت عالی و تنوع مدل تولید و روانۀ بازار نمایند.

فروش ویدئو پروژکتور با امکانات جدید

ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که جهت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ تر مورد استفاده قرار گرفته می شود و به طور قطع کاربرد آنها را در محیط های مختلف ملاحظه نموده اید. این دستگاه همانند یک تلویزیون سیار می باشد که بیشتر در رابطه با ویدئو پروژکتورهای جیبی که دارای قابلیت پرتابل هستند صادق است.

پاور، برد اصلی، لامپ، لنز، برد بالاست، کالر ویل، دی ال پی، دی ام دی چیپ و ... برخی از انواع قطعات اصلی ویدئو پروژکتور محسوب می شوند که نقش تعیین کننده بر روی کیفیت عملکرد این دستگاه دارند. مدل های متنوعی از دستگاه های ویدئو پروژکتور را می توان در سطح بازار ملاحظه نمود که با برندهای متفاوت عرضه می شوند ولی نکتۀ مهم و اساسی که می بایست پیش از خرید مینی ویدئو پروژکتور در نظر گرفته شود، قابلیت های افزوده به دستگاه می باشد. از این رو افراد متناسب با مقصودی که از این دستگاه دارند، به سهولت می توانند ویدئو پروژکتور ارزان و یا با تکنولوژی پیشرفته و با قیمت گران تری را از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()