خرید گاوصندوق خانگی در سایت تجهیزات :

مطمئناً همه با نام  گاوصندوق آشنا هستید و از اهمیت آن در خصوص امنیت وسایل با ارزش شخصی و حتی غیر شخصی (گاوصندوق های بانکها) مطلع هستید. بنابراین افرادی که دارای اسناد و مدارک و زیورآلات و اشیای گرانبها هستند کار عقلانی می باشد که یک گاو صندوق خانگی تهیه کنند و تمامی این اقلام ها را درون آن نگهداری کنند. البته باید در نظر داشته باشید که خرید گاوصندوق خانگی مستلزم داشتن اطلاعاتی در این زمینه می باشد، مثلاً یکی از پارامترهای مهم امنیت در گاوصندوق های خانگی وزن آنها می باشد. بنابراین اگر وزن سنگینی داشته باشند احتمال به سرقت رفتن آنها بسیار کم می باشد، البته در نظر داشته باشید که نقل و انتقال آن به خانه نیز کار دشواری است اما چون این کار تنها یک بار صورت می‌گیرد ارزش آن را دارد که امنیت بیشتری داشته باشد.

نکته بعدی در خصوص انتخاب گاوصندوق سایز آن است، خریداران عزیز باید نسبت به اقلامی که می‌خواهند در گاوصندوق نگهداری کنند سایز گاوصندوق خود را انتخاب کنند.

سایت تجهیزات مصارف گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms۲۵۰:

از این گاو صندوق می‌توان در مصارف اداری و خانگی استفاده کرد، زیرا این مکان ها فضای امنیتی خاصی برای نگهداری اشیا و اقلام ارزشمند خود ندارند بنابراین به سادگی می توانند با استفاده از این گاوصندوق این مشکل را برطرف کنند.

سایت تجهیزات کلاس حریق گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms۲۵۰:

یکی از موضوعاتی که در خصوص گاوصندوق ها برای خریداران از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، کلاس حریق آنها می باشد. در واقع کلاس حریق این معنی را می‌دهد که گاوصندوق تا چه میزان می تواند در برابر حرارت مقاومت کند و ساختار فیزیکی آن فرو نباشد، در خصوص گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms۲۵۰ باید بگویم که کلاس حریق آن ۷۰۰ درجه سانتیگراد می باشد. بنابراین این گاوصندوق به راحتی می تواند حرارتی معادل ۷۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.

موضوع دیگری که از اهمیت ویژه ای برای خریداران برخوردار است، گارانتی محصولات مورد نظر آنها می باشد. در خصوص این موضوع مهم می توان گفت که این گاوصندوق خانگی دارای ۲۴ ماه گارانتی معتبر می باشد. خرید گاوصندوق خانگی را به صورت اینترنتی انجام دهید.

شما می توانید با استفاده از سایت اینترنتی تجهیزات این گاوصندوق را خریداری کرده و به استثنای قیمت بسیار مناسب آن از امکاناتی مانند ارسال رایگان نیز بهره مند شوید، در نظر داشته باشید که در این روز ها بهتر است برای دوری از ویروس کرونا خریدهای خود را بیشتر غیر حضوری انجام دهید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()