اگر صاحب سوپر مارکت و میوه فروشی هستید و برای توزین کالاها و مواد غذایی نیاز به ترازوی فروشگاهی دارید، اگر دارای کارخانه و کارگاه های صنعتی و بسته بندی هستید و نیاز به ترازوی صنعتی برای کسب و کار شما الزامی ست، اگر به کار خرید و فروش طلا و سنگهای قیمتی و گیاهان دارویی اشتغال دارید و بدون ترازوی گرمی کارتان دچار اختلال می شود، اگر برای آگاهی از کمبود وزن و اضافه وزن خود و اطرافیانتان، باید یک ترازوی وزن کشی داشته باشد و اگر در بیمارستان ها و مراکز درمانی الزام ترازوی پزشکی را درک می کنید، می توایند به مرکز معتبر  فروش ترازو تجهیزات مراجعه کنید و انواع ترازوهای نامبرده شده و صد ها مدل آنها را مشاهده کرده و خریداری کنید.

فروشگاه تجهیزات طی سالها فعالیت در زمینه صنعت توزین و اندازه گیری، با ارائه خدمات گسترده آنلاین و حضوری، همواره در پی کسب رضایت مشتریان بوده و به این هدف نیز دست یافته است.  

لازم به ذکر است که کارشناسان فروشگاه تجهیزات هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری مشاوره های لازم را زمینه خرید ترازو در اختیار متقاضیان قرار می دهند. در این فروشگاه تمام محصولات با گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش عرضه می شوند. فروش باسکول از طریق فروشگاه تجهیزات انجام می گیرد. 

عوامل موثر بر قیمت فروش ترازو : فروشگاه تجهیزات

قیمت فروش ترازو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و امکاناتی که هر ترازو در کنار توزین، در اختیار کاربر می‌گذارد، از پارامترهای افزایش یا کاهش قیمت می باشند. دقت و حساسیت و  ظرفیتی که ترازو قادر به اندازه گیری می‌باشد، از فاکتورهای مهم محسوب می گردند. امکانات و قابلیتهای افزوده شده به ترازو، از عوامل تاثیرگزار در قیمت فروش ترازو می باشند. امکاناتی مانند دارا بودن چاپگر داخلی یا قابلیت اتصال به چاپگر، قابلیت اتصال به بارکدخوان، دستگاه های کارت خوان، قابلیت اتصال به کامپیوتر، صندوق پول و لیبل پرینتر، جنس بدنه و قطعات ترازو، قابلیت شبکه شدن، امکان محاسبه قیمت کالا، خاموشی خودکار، صفر شدن خودکار، پارسنگ، قابلیت توزین به واحدهای مختلف وزنی، دارا بودن حافظه مستقیم و غیر مستقیم و ده ها امکان دیگر 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()