بیسیم یا سیمی بودن بارکد خوان ، قابلیت اسکن بارکد تک بعدی و دو بعدی، فاصله خواندن، امکانات و لوازم جانبی، داشتن حافظه داخلی، سرعت اسکن بارکد، میزان برد دستگاه، شکل ظاهری و شرکت سازنده دستگاه، از عواملی هستند که بر قیمت فروش بارکدخوان ها تاثیر می گذارند.

از طرف دیگر در بازار ایران، نوسانات ارز یکی از مهمترین فاکتورهایی ست که بر قیمت این دستگاه ها تاثیر می گذارد. با توجه به وارداتی بودن بارکدخوان ها، با بالا رفتن قیمت ارز، قیمت بارکدخوان ها نیز افزایش می یابد. فروشگاه تجهیزات همواره قیمتهای به روز این دستگاه ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد و شما می توانید با توجه به بودجه خود اقدام به انتخاب نمایید.

فروش بارکدخوان به صورت آنلاین : فروشگاه تجهیزات

امروزه خرید و فروش اینترنتی کالاهای مختلف به سرعت در حال گسترش و فراگیر شدن می باشد که فروش بارکدخوان در فروشگاه تجهیزات از این امر پیروی می کند. از مزایای خرید اینترنتی بارکدخوان این است که شما می توانید بدون مراجعه حضوری به فروشگاههای مختلف و بدون صرف وقت و هزینه، با در دست داشتن یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند و با یک کلیک ساده به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید و انواع بارکد خوان ها را مورد بررسی قرار دهید. در ضمن مقایسه قیمت مدلهای مختلف از طریق اینترنت این امکان را به شما می دهد تا در جریان قیمتهای به روز قرار بگیرید و دستگاههایی با مناسبترین قیمت را انتخاب کنید. در نهایت می توانید به شکل انلاین دستگاه مطلوب و دلخواهتان را سفارش گذاری کنید تا در اسرع وقت به محل شما ارسال گردد. فروش بارکد خوان فروشگاهی در سایت با قیمت های ارزان انجام می گیرد. 

فروشگاه تجهیزات عرضه کننده برترین برندهای بارکدخوان

دستگاههای بارکدخوان‌ توسط شرکتهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که برخی از آنها به واسطه استفاده از بهترین مواد اولیه دستگاه هایی با کیفیت و استاندارد تولید می کنند و در سطح جهانی به عنوان یک برند مطرح شده اند. فروشگاه تجهیزات فروش بارکدخوان هایی با برندهای معتبر را به شکل انلاین و حضوری انجام می دهد. هانیول، دیتالاجیک، دلتا، میوا، اسکار، آکسیوم، اچ پی، یوروو، سیمبل، زبکس و رومنس از برندهایی هستند که در فروشگاه تجهیزات عرضه می شوند.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()