معرفی چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی، یکی از مهمترین تجهیزات تمام کسب و کارهایی است که نیاز به آماده سازی و چرخ کردن حجم بالایی از گوشت را دارند. از جمله این مشاغل می توان به فروشگاه های محصولات پروتئینی، رستورانها، کبابی ها، کارخانه های تولید گوشت و مراکز بسته بندی گوشت های چرخ کرده اشاره نمود.

چرخ گوشت صنعتی با ابعاد و اشکال گوناگون به شکل رومیزی و ایستاده با یخچال یا فاقد یخچال توسط برندهای متفاوتی تولید می شوند. مدلهای رومیزی دارای ابعاد کوچکتر با قدرت پایینتر هستند، اما انواع ایستاده دارای قدرت بالا و سنگین می باشند از این جهت برای سهولت در جابجایی، پایه ها دارای چرخ های ترمز دار هستند و می توان دستگاه را ثابت نگه داشت.

این چرخ گوشتها بر اساس ساختار موتور به دو گروه گیربکسی و تسمه ای تقسیم می شوند:

چرخ گوشت صنعتی تسمه ای: این مدلها قدمت بیستری نسبت به انواع گیربکسی دارند و انتقال نیرو از موتور به قطعات توسط تسمه انجام می گیرد. از مزایای چرخ گوشت تسمه ای چرخ کردن مواد آبدار مانند پیاز همراه با گوشت می باشد، به دلیل ساختار این دستگاهها، آب در داخل آن ها تجمع پیدا نمی کند و کاملاً به فعالیت خود ادامه خواهد داد. با چرخ گوشت صنعتی تسمه‌ای می‌توان تا 400 کیلوگرم گوشت را چرخ کرد. خرید چرخ گوشت امگا را از سایت انجام دهید.

چرخ گوشت صنعتی گیربکسی: این دستگاهها به دلیل وجود گیربکس و چرخ دنده دارای قدرت زیادی می باشند و حجم گوشت بیشتری را چرخ می کنند. مدلهای گیربکسی می توانند در هر ساعت 1500 کیلوگرم گوشت چرخ کرده تحویل دهند. چرخ کردن مواد غذایی آبدار به موتور این دستگاهها آسیب می رساند.  

چرخ گوشت صنعتی بر اساس اندازه تیغه و اندازه دهانه خروجی گوشت انواع مختلفی دارند. چرخ گوشت ۲۲، 32 و ۴۲ انواع چرخ گوشت صنعتی می باشند که اندازه تیغه 32 کاربرد بیشتری دارد.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()