از آنجاییکه چرخ گوشت یکی از وسایل پرکاربردی در بسیاری از آشپزخانه های صنعتی می باشد و به صورت مداوم در رستورانها، فست فودها و کبابی ها، جهت تهیه غذاهای مختلف، انواع گوشت را به شکل چرخ شده در می آورد، پس از مدتها کار و استفاده مکرر و حتی به دلیل استفاده نادرست، ممکن است دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر پیدا کند.

این دستگاه ها به دلیل چرخ کردن گوشت در حجم بالا و با سرعت زیاد در وقت و انرژی مصرف کنندگان صرفه جویی می کنند، به همین دلیل در صورت خرابی و بدون استفاده ماندن، موجب ضرر و زیان به صاحبان مشاغل می گردند، از اینرو  تعمیر چرخ گوشت باید به سرعت انجام شود تا بتواند دوباره شروع به کار کند.

فروشگاه مینروا امگا یکی از مراکز معتبر عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت می باشد که به شکل تخصصی و فنی در این زمینه فعالیت دارد.

تعمیر چرخ گوشت توسط مجربترین تکنسین ها

تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده فروشگاه مینروا امگا جهت تعمیر چرخ گوشت و تعویض و تعمیر قطعات در همه برندها، دارای تخصص کافی می باشند. اگر تعمیر چرخ گوشت را به افرادی بسپارید که در این زمینه تجربه و دانش لازم را ندارند، پس از مدت کوتاهی دستگاه دوباره به مشکل برمی خورد.

متخصصین تعمیر چرخ گوشت در فروشگاه مینروا امگا با تمام قطعات این دستگاه ها آشنایی کامل دارند و مشکلات آنها را به درستی تشخیص داده و در سرعترین زمان ممکن کار تعمیرات را انجام می دهند.  تعمیر چرخ گوشت صنعتی خود را به انها بسپارید.

علاوه بر اینها تعمیرکاران حاضر در فروشگاه مینروا امگا در زمینه تعمیر انواع چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی، مدل های تسمه ای و گیربکسی و تکفاز و سه فاز اطلاعات کافی را دارند.   

با سپردن تعمیر چرخ گوشت به دست تعمیرکاران فروشگاه مینروا امگا می توانید از اصل بودن قطعات تعویض شده اطمینان داشته باشید.  

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()