لزوم تعمیر چرخ گوشت صنعتی

امروزه در زندگی مدرن شهری به دلیل مشغله های افراد، لوازم برقی جزء لاینفک زندگی انسان ها شده اند و با کیفیت و سرعت بالا بسیاری از کارها را انجام می دهند که یکی از این دستگاه ها، چرخ گوشت صنعتی می باشد. این دستگاه در قصابی ها، رستوران ها، کترینگ‌ ها، فست فودها و کارخانجات فراورده های گوشتی برای چرخ کردن حجم بالایی از گوشت به کار برده می شود. چرخ گوشت های صنعتی همانند سایر لوازم برقی پرمصرف، ممکن است پس از مدتها کار مداوم، دچار مشکل و خرابی گردد.  

در صورت خرابی چرخ گوشت های صنعتی، به دلیل پرمصرف بودن آنها در مشاغل نامبرده شده، کار این مراکز دچار اختلال می گردد و صاحبان آنها دچار ضرر و زیان خواهند شد. با توجه به این مطالب تعمیر چرخ گوشت صنعتی باید به درستی و در سریعترین زمان ممکن انجام بگیرد.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه مینروا امگا بوسیله تعمیرکاران متخصص

تکنسین های این مرکز با بهره گیری از علم روز و داشتن تجربه کافی و آشنایی با مشکلات چرخ گوشت هایی با موتورهای گیربکسی و تسمه ای، آماده ارائه خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت صنعتی می باشند. تعمیرکاران فنی فروشگاه مینروا امگا از تخصص و دانش بالایی برخوردار هستند و قطعات مختلف چرخ گوشت ها از قبیل موتور، تیغه، گلویی، مارپیچ و غیره را به خوبی می شناسند و به تعمیر آنها تسلط دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره  خرید اره استخوان بر می توانید با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا تماس بگیرید.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی گیربکسی و تسمه ای در فروشگاه مینروا امگا

چرخ گوشت های صنعتی به شکل رومیزی و ایستاده، دارای یخچال و بدون یخچال، تکفاز و سه فاز تولید و به بازار عرضه می گردند، اما بر اساس نوع موتور دارای دو نوع اصلی گیربکسی و تسمه ای می باشند که هر یک از این آنها ویژگی های خاصی دارند. به همین دلیل برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی، تعمیرکاران فروشگاه مینروا امگا با انواع مختلف این دستگاه ها آشنایی داشته و ساختار آنها را می شناسند.  

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()