اره یکی از قدیمی‌ترین اختراعات بشر و وسیله‌ای کاربردی و بسیار ساده است که استفاده از آن به دوران باستان بر می گردد. آثار به جا مانده در مصر باستان و بین‌النهرین، شاهدی بر قدمت اره به‌ عنوان یک ابزار کاربردی در جوامع انسانی می باشد. به مرور زمان اره ها نیز توسعه تدریجی پیدا کردند و با پیشرفت‌های زیادی روبرو شدند. روند توسعه این ابزار به تولید اره های برقی منجر شد که قادر به برش مواد مختلف می باشند.

یکی از اره های پرکاربرد و همه کاره، اره استخوان بر دستی می باشد که با تغییر تیغه توانایی برش چوب، پلاستیک، فلز، کاشی و سرامیک و آجر را دارد. این اره ها همچنین در پروژه‌های ساختمانی و امداد و نجات و حتی در پروژه‌های پزشکی نیز کاربرد دارند.

اره استخوان بر دستی از نمونه های اره افقی بر می باشد که برای برش لاشه گاو و گوسفند و برش استخوان های بزرگ مناسب می باشد و به آن اره شقه کن و اره لاشه بر نیز می گویند. از این اره در کشتارگاه ها، مراکز توزیع گوشت و مرغ، قصابی ها و ... استفاده می گردد.

به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی حاصل از پرتاب خرده های استخوان هنگام برش، حتما از تجهیزات ایمنی مانند لباس کار مخصوص، کلاه ایمنی، ماسک های مخصوص، عینک ایمنی و پیش بندها و دستکش های مخصوص استفاده کنید. خرید اره استخوان بر را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید. 

هنگام کار با اره استخوان بر دستی باید از هوشیاری کامل برخوردار باشید و از خوردن داروهای خواب آور اجتناب کنید.

این دستگاه ها دارای یک کیف می باشد که جابه‌جایی و حمل آنها را آسان کرده است.

منبع تغذیه اره استخوان بر دستی از برق شهری می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اره استخوان بر دستی و قیمت آن می توانید با مشاوران فروشگاه مینروا امگا در تماس باشید.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()