چرخ گوشت صنعتی چه کاربردی دارد : فروشگاه مینروا امگا

چرخ گوشت صنعتی یکی از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به شمار می رود که برای آماده‌سازی و چرخ کردن حجم بالایی از گوشت مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از ماشین آلات ضروری در رستوران‌ها و فست فود های بزرگ و کارخانجات تهیه و توزیع فراورده های گوشتی و سوسیس و کالباس می باشد و در مدت زمان کوتاهی گوشت چرخ کرده را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قدرت و سرعت  چرخ گوشت صنعتی چند برابر نمونه‌های خانگی بوده و می‌تواند مواد غذایی را در حالت و اندازه های مختلفی چرخ کند.

مشخصات و ویژگیهای چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

چرخ گوشت صنعتی دارای ظاهری بزرگ‌تر و خشن‌تر و حجم بالاتر و سنگین تر نسبت به مدلهای خانگی و نیمه صنعتی می باشد، از اینرو غالبا به شکل ایستاده طراحی و تولید می گردد.

چرخ گوشت صنعتی موتور قوی تری نسبت به چرخ گوشت های معمولی دارد و می تواند حجم زیادی از گوشت را در زمان کمی چرخ کند.

جنس قطعات اصلی چرخ گوشت صنعتی مانند تیغه و پنجره که با مواد غذایی در ارتباط هستند، از استیل ضد زنگ می باشد و بدنه دستگاه معمولا از آلومینیوم آنودایز شده، چدن یا استیل ساخته می شود که آلومینیوم چسبندگی کمتری دارد، به همین دلیل برای استفاده در ساخت بدنه مناسبتر است.  

دهانه‌ی خروجی در چرخ گوشت صنعتی در سایزهای 32 ، 42 و 52 تولید می گردد.

چرخ گوشت صنعتی می تواند دارای یخچال و بدون یخچال باشد و به هر دو شکل سه فاز و تکفاز تولید می گردد. فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی بسیار پر رونق است. 

قیمت چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

قدرت موتور چرخ گوشت، نوع دستگاه از لحاظ گیربکسی یا تسمه ای بودن، مجهز بودن به کلید چرخش معکوس، جنس بدنه و سایر قطعات از عوامل تاثیرگذار در قیمت چرخ گوشت صنعتی می باشند. البته شرکت تولید کننده دستگاه نیز بر قیمت آن اثر می گذارد و برخی از برندها به دلیل تولید محصولات با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی دارای قیمت بیشتری می باشند.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()