چرخ گوشت وسیله ‌ای آشنا برای عموم مردم می باشد که یا با آن کار کرده اند و یا آنرا در قصابی ‌ها دیده اند. یکی از انواع پرکاربرد این دستگاه ها، چرخ گوشت نیمه صنعتی می باشد که هم در منازل کاربرد دارد و هم در کارخانجات و قصابی ها مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن می توان انواع گوشت های قرمز ( گوسفند، گوساله، گاو ) و گوشت های سفید (مرغ، ماهی و بوقلمون) را به قطعات ریزتر و کوچک ‌تر خرد کرد. 

ابعاد  چرخ گوشت نیمه صنعتی نسبت به مدلهای صنعتی کوچکتر است و برای مکانهایی که  محدودیت فضا دارند، بسیار مناسب می باشد. از طرف دیگر چرخ گوشت نیمه صنعتی نسبت به مدلهای خانگی موتور قدرتمندتر و بازدهی بیشتری دارد.

آشنایی با انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

چرخ گوشت نیمه صنعتی از لحاظ ظاهری غالبا به شکل رومیزی تولید می شود و از لحاظ ساختار موتور به دو دسته تسمه ای و گیربکسی دسته بندی می گردد.

  • در چرخ گوشت نیمه صنعتی تسمه ای بین موتور و سایر قطعات از تسمه های پلاستیکی به عنوان انتقال دهنده انرژی استفاده می شود. از قابلیت های مدل های تسمه ای این است که می توانند مواد غذایی آب دار مانند سیب زمینی یا پیاز را نیز چرخ کنند بدون اینکه آسیبی به قطعات داخلی و یا موتور دستگاه وارد شود. در ضمن تسمه ها از جنس پلاستیک هستند و با آب مواد غذایی واکنشی نشان نمی دهند. فروش چرخ گوشت صنعتی در سایت به صورت اینترنیت انجام می گیرد. 
  • چرخ گوشت نیمه صنعتی گیربکسی به دلیل مجهز بودن به چرخ دنده و گیربکس بین موتور و قطعاتی مانند گلویی، روده و تیغه، دارای قدرت و توان بیشتری نسبت به مدلهای تسمه ای می باشد. اما چرخ کردن مواد غذایی آبدار با این چرخ گوشت ها به دلیل ساختاری که دارند موجب تجمع مواد غذایی شده و به موتور دستگاه صدمه می زند.

    فروشگاه مینروا امگا

    آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
    خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
    تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
    همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()