دستگاه آسیاب چه کاربردی دارد : فروشگاه تجهیزات

دستگاه آسیاب یکی‌ از ماشین آلاتی است که کاربرد زیاد در منازل، آشپزخانه های صنعتی و کارخانه های کوچک و بزرگ تولیدی دارد. در عصر حاضر این دستگاه ها جایگزین هاون و آسیابهای بادی، آبی و سنگی گردیده اند و با مجهز شدن به الکتروموتور، می‌توانند مواد غذایی سخت و جامد را در مدت‌ زمان بسیار کوتاهی به ذرات ریز یکنواخت تبدیل کنند.

 دستگاه آسیاب در خطوط ساخت ادویه جات و مکان هایی که نیاز به پودر کردن مواد غذایی همچون انواع مغزها و خشکبار، حبوبات، دانه‌های قهوه و آجیل می باشد، مورد استعمال قرار می‌گیرد و تیغه های تیز و برنده این دستگاه در کوتاه‌ترین زمان قادر به خرد کردن و پودر کردن انواع دانه های سخت می باشند.

از دستگاه آسیاب علاوه بر صنایع غذایی، در شرکتهای داروسازی و تولید مواد شیمیایی و تولید خوراک دام نیز استفاده می گردد.  

بررسی انواع دستگاه آسیاب : فروشگاه تجهیزات

دستگاه آسیاب از لحاظ ظاهری به دو شکل رومیزی و ایستاده تولید می گردد.

دستگاه آسیاب خانگی : این مدلها به شکل رومیزی می باشند و برای خرد کردن انواع قهوه، خشکبارهایی مانند گردو و بادام و دانه‌های روغنی برای تهیه مواد غذایی مورد نیاز هستند و همچنین می توانند در تهیه غذاهایی مانند نان، شیرینی و کیک نقش بسزایی داشته باشند. فروش دستگاه خمیر گیر نیز با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

دستگاه آسیاب صنعتی : این دستگاه ها بسته به ظرفیت و توانی که دارند به هر دو شکل رومیزی و ایستاده در بازار موجود هستند و در کارگاه ها و کارخانجات، عطاری ها و قهوه فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند. ظرفیت دستگاه‌ آسیاب صنعتی حدود ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کیلوگرم در یک شیفت کاری می‌باشد.

انواع دستگاه های آسیاب صنعتی کاربرد های بسیاری در صنایع داروسازی برای تولید قرص و دارو های پودری دارند و در صنایع غذایی برای پودر و آسیاب کردن گیاهان خشک، ادویه جات و سایر مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرند. کارخانه های تولید آرد، ذرت، گندم، جو، ادویه و دیگر مواد غذایی از مصرف کنندگان اصلی این دستگاه ها می باشند.  

جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید دستگاه آسیاب می توانید با کارشناسان فروشگاه تجهیزات تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()