با توجه به حجم بالای گوشت برای چرخ کردن در قصابیها و فروشگاههای پروتئینی‌، چرخ گوشت صنعتی مورد نیاز می باشد. به این مدل به دلیل استفاده عمده در قصابی ، چرخ گوشت قصابی گفته می شود. چرخ گوشت قصابی در مقایسه با چرخ گوشت خانگی از بدنه ی مقاوم تر ، قدرت موتور بالاتر و بازدهی بیشتری برخوردار می باشد .

در قسمت خروجی چرخ گوشت ها ، شبکه فولادی قرار دارد که به آن پنجره می گویند.  بطور معمول این شبکه ها توسط کارخانه های سازنده در اندازه ها متفاوت و شکلهای  متنوع به فروش می رسد . و در زمان خرید چرخ گوشت می توان علاوه بر پنجره و تیغی که روی بدنه ی چرخ گوشت سوار است مدل های دیگر را انتخاب نمود .

چرخ گوشت قصابی معمولا در سایز تیغه 32 و 42 قابل انتخاب می باشد.

از چرخ گوشت قصابی در مکان هایی مانند سوپر‌گوشت ها و قصابی ها بسیار زیاد استفاده می شود، زیر را به راحتی می‌تواند مقدار زیادی گوش را در زمان بسیار کم و به سادگی چرخ کند، بی آنکه به دستگاه فشار آید.

أنواع چرخ گوشت قصابی در فروشگاه اسلایسر

چرخ گوشت قصابی معمولا در دو مدل تسمه ای و گیربکس تولید می گردد .فروشگاه اسلایسر به فروشگاه هایی با حجم کاری پایین ، چرخ گوشت تسمه ای و فروشگاه هایی که حجم کاری بالایی دارند ، چرخ گوشت گیربکسی را توصیه می کند.

از لحاظ ساختار ظاهری چرخ گوشت قصابی به دو مدل رومیزی و ایستاده دسته بندی می شود که بر حسب نوع فعالیت و فضایی که دستگاه قرار میگیرد، انتخاب می شود.

مزایای استفاده از چرخ گوشت قصابی

  • بازدهی و کیفیت بالا: به دلیل اینکه در قصابی ها و پروتئینی ها ، گوشت به صورت خام فروخته میشود ، کیفیت ظاهری ان برای مشتری خیلی مهم است، اگر گوشت چرخ شده کیفیت و تازگی خود را از دست داده و به حالت کوبیده شده از دستگاه خارج شود قطعا موجب نارضایتی مشتریان خواهد شد . گوشت های چرخ شده توسط چرخ گوشت قصابی باید به صورت رشته های منظم و تازه باشد.
  • بهداشت و سلامت گوشت : به دلیل حجم کاری بالا و نیز رعایت بهداشت مستلزم دارا بودن تاییدیه وزارت بهداشت می باشد
  • صرفه ‌جویی در زمان : به دلیل سرعت بالای چرخ گوشت قصابی ، در زمان کوتاهی حجم زیادی از گوشت چرخ می شود.
  • استفاده از پنجره و تیغ استیل قابل تعویض در چندین طرح مختلف
  • قابلیت آماده سازی بیش از 320 کیلو گرم گوشت چرخ شده در هر ساعت
  • استفاده از دو نوع موتور تک فاز و سه فاز در دستگاه
  • یکی دیگر از مزیت هایی که چرخ گوشت های قصابی دارند، وجود سنسور یا به عبارتی دیگر حسگر هایی است که در هنگام گرم شدن موتور چرخ گوشت قصابی باعث خاموش شدن آن خواهند شد. این امر باعث می شود که چرخ گوشت های قصابی شما دارای طول عمر بسیار زیادی بوده و موتور آن ها دچار آسیب نشوند. عملکرد این چرخ گوشت ها بر اساس دما می باشد. در واقع سنسور ها در زمانی که گرمای موتور را حس می کنند به سرعت موتور را خاموش کرده و از ادامه عملکرد چرخ ‌گوشت جلوگیری می نمایند.
  • چرخ گوشت های قصابی می توانند گوشت های یخ زده را خرد کرده و در مدل های مختلف می توانند حتی استخوان را نیز چرخ کنند.
  • چرخ گوشت های صنعتی دارای تیغه های مختلفی هستند. که می توانند گوشت را در حالت و اندازه های مختلفی چرخ کنند.

نکات پیشنهادی فروشگاه اسلایسر هنگام خرید چرخ گوشت قصابی

قدرت موتور : موتور چرخ گوشت اصولا به عنوان اصلی ترین قطعه ، تاثیر بسیاری در عملکرد ، سرعت و بازدهی دستگاه دارد. با افزایش قدرت موتور ، قدرت چرخ گوشت بیشتر شده و زمان کمتری برای چرخ کردن گوشت صرف می شود و این پروسه منجر به صرفه جویی در وقت و انرژی می گردد.

ظرفیت و بازدهی : میزان بازدهی یکی از شرط های کاربران جهت خرید چرخ گوشت است چرا که مقدار بازدهی دستگاه می بایست جوابگوی نیاز مشتریان مجموعه ای مانند سوپرهای پروتئینی و پخش مواد گوشتی باشد . به طور معمول بازدهی چرخ گوشت قصابی بین ۵۰۰ گرم تا ۱ کیلوگرم در ساعت در نظر گرفته می شود .

نوع برق مصرفی : برق مصرفی چرخ گوشت معمولا به صورت تک فاز یا 3 فاز می باشد .

کشور سازنده : سازنده ی دستگاه چرخ گوشت و نیز قطعات آن یکی از اولیت های کاربران جهت خرید چرخ گوشت می باشد زیرا خریدار معتقد است کارخانه سازنده تاثیر بسزایی در کیفیت محصول خواهد داشت.

جنس بدنه :معمولا این نوع چرخ گوشت ها با ساختاری از جنس آلومینیوم تهیه می شوند که وزن سبک تری داشته باشند. استفاده از ورق 1 میل متری استیل برای ساخت بدنه بهترین گزینه می باشد. تیغه های چرخ گوشت از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند تا پس از شستشوی مکرر زنگ نزند.

تعداد دنده ها: هنگام خرید چرخ گوشت قصابی ، توجه به تعداد دنده های دستگاه اهمیت بالایی دارد زیرا هر کدام بسته به نیاز کاربر عملکرد خاصی دارند.

میزان صدا: بهترین چرخ گوشت قصابی دارای صدای بسیار کم می باشد یا این که به طور کلی بی صدا است.

سیستم چرخش معکوس : هنگام خرید چرخ گوشت ، یکی از مهمترین نکات عملکرد معکوس دستگاه است. با استفاده از این ویژگی می توانید تکه های گوشت یا چربی باقی مانده در چرخ گوشت را بردارید.

ضد لغزش بودن :ضد لغزش بودن  چرخ گوشت قصابی یکی از دیگر ویژگی های آن می باشد که زمان خرید باید به خوبی آن را هم مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه را خریداری کنید. در واقع این نوع از  چرخ گوشت ها هرگز نباید دارای پایه ای باشند که لغزش داشته باشد.

مشاوره با کارشناسان فروش چرخ گوشت قصابی در فروشگاه اسلایسر ، می تواند بهترین و مناسبترین انتخاب برای خرید چرخ گوشت را در اختیار شما قرار دهد .

خرید چرخ گوشت قصابی از فروشگاه اسلایسر

یکی از فروشگاه هایی که تمامی مدل های چرخ گوشت به همراه نکات ایمنی و استفاده از آن ها را ارائه می دهد فروشگاه اسلایسر است، فروشگاه اسلایسر با اتکا به تجربه سالیان خود در زمینه فروش تجهیزات صنعتی می تواند منبع معتبری برای خرید چرخ گوشت قصابی باشد.

هر یک از فروشگاه های پخش مواد گوشتی  و قصابی بر اساس میزان فعالیت خود نیاز به چرخ گوشت قصابی دارد.  بنابراین پس از بررسی نیازهای خود ،جهت خرید دستگاه مناسب کارشناسان فروشگاه اسلایسر راهنمای شما خواهند بود. تعمیر کالباس بر توسط این مجموعه ارائه می شود. 

شما می توانید برای خرید هر یک از انواع چرخ گوشت قصابی با کارشناسان فروشگاه اسلایسر  مشورت کنید تا بهترین نمونه را برای خرید به شما معرفی نمایند .

برندهای مطرح در فروشگاه اسلایسر

دستگاه چرخ گوشت قصابی و چرخ گوشت صنعتی توسط برندهای مطرح نظیر چرخ گوشت امگا و مینروا ساخت ایتالیا ، چرخ گوشت الکتروکار ، ای ام بی ، فیمار، پولاد غرب تولید و عرضه می گردد . در سایت قروشگاه اسلایسر اطلاعات مربوط به أنواع چرخ گوشت قصابی تولیدی این برندها موجود می باشد که می توانید پس از بررسی و مقایسه دستگاه مناسب راخریداری کنید.

 

 فروشگاه اسلایسر

ایمیل : info@slicer.ir

شماره تماس چهار رقمی : 0216123

تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816

نمایندگی ها : 02133124701 - 02166919620 - 02166919621 - 02133510970 - 02155833465

همراه : 09123124701

سامانه پیامک : 6123-021

شماره همراه : 09123124701

کد پستی : 1341966163

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی 3

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()