به برچسب ظریفی که بر روی انواع کالاها چسبانده می‌شود، لیبل می گویند که معمولاً دربردارنده اطلاعاتی درباره مشخصات یک کالا یا وسیله است.

استفاده‌ی رسمی از لیبل و بارکد به سال ۱۹۳۰میلادی باز می‌گردد که جهت سرعت بخشیدن به امور خرید‌ و‌ فروش بود.

اولین وظیفه  لیبل ، معرفی یک کالا می باشد که با نوشتن مشخصات، به شناسایی محصول و یا شناسایی محتوای درونی محصول کمک می کند. لیبل اطلاعات مهمی مانند قیمت فروش، بارکد یا تاریخ تولید را نیز بر روی کالاها درج می کند.  

از سوی دیگر، چسباندن لیبل به کالاها، موجب برقراری ارتباط بین یک برند و مصرف کنندگان می گردد. تولید کنندگان یک کالا با چاپ لوگو و نام شرکت، برند خود را معرفی و تبلیغ می کنند.

در ادامه این مقاله، فروشگاه لیبل پیپر سعی دارد تا انواع لیبل ها را به شما معرفی کند که بتوانید آنها را شناخته و بر اساس نیازتان، لیبل مناسب را خریداری کنید.

ارائه انواع لیبل در فروشگاه لیبل پیپر

 لیبل کاغذی : متنوع ترین و ارزانترین ليبل ها که انواع مختلفي دارند و به شکل گلاسه، نيمه گلاسه و مات؛ در رنگ‌های مختلف به صورت معمولی و برچسبی عرضه می‌شوند. لیبل های کاغذی جهت استفاده در مکان های خشک و پاکیزه مناسب هستند و عمده مصرف آنها در صنایع بسته بندي كالا می باشد.  

لیبل متال : از مقاوم‌ترین نوع لیبل‌ها که از نوعي آلياژ فلز ساخته می شوند و در برابر كشيدگی و انواع پاک‌کننده‌ها مقاومت بالایی دارند. در عین حال لیبل های متال در سرما و گرما (از ۴۰- تا۲۲۰+ درجه) قدرت چسبندگی خود را حفظ می کنند. زمینه استفاده آنها معمولا در لوازم برقی و و الكترو موتورها ميباشد.

لیبل پی وی سی ( PVC) : این لیبل ها حالت پلاستيكي دارند و در برابر کشیدگی، تابش آفتاب و رطوبت مقاوم هستند و همچنن تا ۸۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل مي كنند. لیبل متال دارای دو نوع مات و براق است و ماندگاری چاپ بسیار بالایی دارد و معمولا در داروسازی و آزمایشگاه ها از این لیبل استفاده میشود.

لیبل اموال : این لیبل ها ضخیم هستند و پس از چسباندن به روی سطوح، به صورت سالم از روی جسم کنده نمی‌شوند، بنابراین امکان کندن و دوباره چسباندن آنها به روی کالاها امکانپذیر نیست. لیبل های اموال عمر طولانی دارند اما برای سطوح روغنی و چرب مناسب نیستند و در معرض نور مستقیم خورشید کیفیت خود را از دست می دهند. مصرف اصلی لیبل متال در ادارات و شرکت‌ها جهت نصب بر روی اموال منقول و لوازم می باشد و استفاده امنیتی، پلمپ کالا و گارانتی دارد.

لیبل دایمو : این لیبلها  مخصوص دستگاه های شرکت DYMO طراحی و تولید می شوند و  مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مانند نور مستقیم خورشید، آب و گرد و خاک دارند و تا سالهای سال قابل استفاده میباشند.

لیبل های دایمو بیشتر برای صنایع مخابرات، نفت و گاز، کاشی سرامیک و مشاغل صنعتی استفاده میشوند.  

از سایر لیبل ها می توان به لیبل شفاف، لیبل وُید، لیبل امنیتی، لیبل حرارتی، لیبل تایوک و لیبل پشت متال اشاره نمود.

تمامی لیبل های نامبرده شده در فروشگاه لیبل پیپر با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می گردد. فروش لیبل پرینتر به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد.

لیبل ها در چه صنایعی استفاده می شوند:

لیبل ها در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که از میان آنها می توان موارد زیر را نام برد:

بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی، خودرو سازی، نساجی و پوشاک، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، دارو سازی، لوازم خانگی، سیم وکابل، تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل، لپتاپ و کامپیوتر، مصالح ساختمانی، فرش و موکت، تولیدیهای کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، حمل و نقل، صدور بلیت ها، ارائه گارانتی به مشتریان و صادرات و واردات

جهت مشاهده انواع لیبل و بررسی آنها می توانید به سایت فروشگاه لیبل پیپر مراجعه کنید. بهتر است قبل از خرید، سایز و چند ردیفه بودن رول لیبل ها را مد نظر داشته باشید. چنانچه لیبل مورد نظر شما در سایت موجود نبود، با کارشناسان فروشگاه لیبل پیپر تماس بگیرید.

 

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()