دستگاه لیبل زن چیست و چه کاربردی دارد ؟

این دستگاه نوعی پرینتر است که از آن برای چاپ حروف، بارکد و اعداد روی لیبل استفاده می شود.

با استفاده از لیبل ها می‌توان قیمت، تاریخ تولید و انقضای یک محصول را بر روی آن درج کرد و به ‌نوعی لیبل بر روی محصولات حکم شناسنامه آنها را دارد.  

یکی از صنایعی که استفاده از لیبل و دستگاه لیبل زن در آن اهمیت ویژه‌ای دارد، صنایع غذایی می باشد.

علاوه بر این، دستگاه لیبل زن به عنوان یکی از لوازم ضروری در مراکز فروشگاهی، ادارای، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به اماکنی مانند بانک ها، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، داروخانه ها و ادارات پست اشاره نمود.

در این مقاله، فروشگاه لیبل پیپر اطلاعاتی راجع به انواع دستگاه لیبل زن در اختیار شما قرار می دهد که با در نظر گرفتن نیاز خود، یکی از آنها را می توانید تهیه کرده و استفاده کنید.

بررسی انواع دستگاه لیبل زن : فروشگاه لیبل پیپر

دستگاه لیبل زن دفتری: این دستگاه ها معمولا برای استفاده در تولیدی ها، فروشگاه ها و شرکت های کوچک تولید می شوند. لیبل زن های دفتری برای کارهای سبک و متوسط مناسب می باشند و نهایت سرعت چاپ این مدل ها حدود ۴ یا ۵ اینچ بر ثانیه است.

دستگاه لیبل زن صنعتی: این مدلها دارای توان عملیاتی بیشتری می باشند و معمولا در کارخانه ها و تولیدیهای بزرگ کاربرد دارند. از ویژگی های دستگاه لیبل زن صنعتی می توان به بدنه و قطعات فلزی محکم و امکانات ارتباطی بیشتر اشاره کرد.

دستگاه لیبل زن دستی: این دستگاه های کوچک و قابل حمل بدون نیاز به کامپیوتر و در لحظه می توانند محتوای لیبل را نوشته و چاپ نمایند.

مشخصات مدلهای مختلف دستگاه لیبل زن را می توانید در سایت فروشگاه لیبل پیپر مورد بررسی قرار دهید.

مزایای دستگاه لیبل زن : فروشگاه لیبل پیپر

  • دارای ابعاد کوچک و وزن کم
  • وجود پورت های مختلف
  • امکان استفاده در شرایط گوناگون
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر
  • کم صدا بودن
  • سرعت بالای چاپ
  • مقرون به صرفه بودن

راهنمای خرید دستگاه لیبل زن : فروشگاه لیبل پیپر

فروشگاه لیبل پیپر توصیه می کند جهت خرید یک دستگاه لیبل زن مناسب به نکات زیر توجه کنید.

نوع دستگاه: همان طور که گفته شد لیبل زن ها در انواع رومیزی، صنعتی و سیار تولید می شوند که باید مطابق با نیازهای خود یعنی با توجه به تیراژ لیبل هایی که چاپ می کنید و با در نظر گرفتن شرایط محیط کاری، اقدام به انتخاب کنید.

نحوه اتصال به سیستم: از دیگر فاکتورهای اساسی در خرید دستگاه لیبل زن توجه به نحوه اتصال با کامپیوتر است که هم به روش سیمی و هم به به شکل بیسیم امکانپذیر می باشد. البته باید دستگاهی را انتخاب کنید که با سیستم شما سازگار باشد. خرید دستگاه بارکد زن را از این فروشگاه انجام دهید.

کیفیت چاپ: نکته بعدی در خرید دستگاه لیبل زن، توجه به کیفیت یا همان رزولوشن چاپ است که بر حسب DPI مشخص می گردد و هرچه عدد آن بالاتر باشد، کیفیت چاپ نیز افزایش خواهد یافت.  

سرعت چاپ: علاوه بر کیفیت چاپ، سرعت پرینت گرفتن نیز اهمیت دارد که باید با توجه به حجم لیبلی که استفاده می کنید، دستگاهی با سرعت مناسب را خریداری نمایید.  

سایز لیبل: با توجه به اینکه لیبل مورد استفاده شما نهایتا در چه ابعاد و با چه سایزی تولید می شود، باید دستگاه لیبل زن مناسب را انتخاب کنید. هر دستگاهی قادر به چاپ سایزهای گوناگون انواع برچسب ها نیست، از اینرو توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است.

حجم و اندازه دستگاه: در کنار مواردی که ذکر شد، اندازه و حجم دستگاه نیز اهمیت زیادی دارد. لازم است اندازه و ابعاد دستگاه را با توجه به فضایی که در اختیار دارید، انتخاب کنید.

 

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()