قیمت لیبل پرینتر در سایت تجهیزات :

مقدمه:

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص ترازوی توزین صدر لیبل پرینتر مدل lsg 17a صحبت کنیم.

سایت تجهیزات خرید ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل lsg 17a:

ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر ظرفیتی معادل ۳۰ کیلوگرم را می‌تواند توزین کند.

حداقل ظرفیتی که برای توزین این ترازو در نظر گرفته شده است ۲۰۰ گرم می باشد، در پیرو این موضوع توجه داشته باشید که این اعداد و ارقام برای پرکردن این مقاله نمی باشد و مطمئناً هدف دیگری در پس آن وجود دارد. مثلاً در خصوص ارائه ظرفیت وزنی این ترازو باید گفت که به هیچ عنوان کالا یا محصولی را که وزنی بیشتر از ظرفیت اعلام شده ترازو دارد برای عملیات توزین روی آن نگذارید زیرا به سادگی می‌تواند به قطعات حساس داخلی ترازو آسیب وارد کند و یا در خوشبینانه ترین حالت ممکن ترازو را از کالیبره بودن خارج می کند. در ادامه این مقاله باید بگویم که این ترازوی لیبل پرینتر دار دقتی معادل ۵ تا ۱۰ گرم را دارا می باشد.

سایت تجهیزات بهترین ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل lsg 17a:

جنس سینی این ترازوی لیبل پرینتر دار از استیل ساخته شده است و دارای سایزی معادل ۲۵×۳۷ سانتیمتر دارد. جنس استیل این ترازو کاربر را قادر می سازد تا محصولات یا کالاهای مرطوب را نیز با این ترازو وزن کند، البته باید مراقب باشید که رطوبت به قطعات و تجهیزات داخلی این دستگاه نفوذ نکند.

سایت تجهیزات - بررسی ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل lsg 17a:

نوع لودسلی که در این ترازوی فروشگاهی تعبیه شده است مدل lsg 17a می باشد، همچنین دارای استاندارد بین المللی oiml و از نوع زمیک است.

نمایشگری که برای این ترازوی لیبل پرینتر در نظر گرفته شده است از نوع ال سی دی گرافیکی می باشد که بسیار با کیفیت است، توسط این نمایشگر کاربر قادر است اطلاعات زیادی را مشاهده کند. اطلاعاتی مانند:

نمایش قیمت واحد

نمایش وزن

نمایش تعداد

نمایش قیمت‌ کل

نمایش پارسنگ.

یکی دیگر از قابلیت های این نمایشگر گرافیکی ال سی دی، نمایش دادن تاریخ شمسی و ساعت می باشد. در کنار نمایش تاریخ و ساعت وضعیت روز و هفته را نیز درج می کند.

سایت تجهیزات - ویژگی ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل lsg 17a:

اگر بخواهیم برای این ترازوی لیبل پرینتر دار معیار های حداکثری در خصوص قابلیت های آن تعیین کنیم می توانیم اینطور آنها را شرح دهیم:

حداکثر ارقام وزنی در این ترازو تا پنج رقمی باشد

حداکثر ارقام قیمت در این ترازو تا ۶ رقم میباشد

حداکثر ارقام قیمت کل در این ترازو تا ۷ رقم می باشد

حداکثر ارقام پارسنگ در این ترازو تا چهار رقم می باشد.

تمامی این معیارهای حداکثری بر روی نمایشگر فوق العاده این ترازوی قابل مشاهده است.

سایت تجهیزات - خصوصیات ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل lsg 17a:

در ارتباط با موضوع حافظه این ترازو باید بگویم که دارای ۱۲۶ عدد حافظه مستقیم و همچنین دارای ۶۰۰۰ عدد حافظه غیر مستقیم می باشد، این اعداد برای یک ترازو بسیار مناسب است. در نظر داشته باشید که این دستگاه قادر است به صورت همزمان ۴ مشتری را ساپورت کند و این یکی از خصوصیت های بارز آن می باشد.

این دستگاه می‌تواند فرآیند های چاپ متنوعی را انجام دهد، این فرایندها به شرح زیر می باشند:

چاپ لیبل

چاپ رسید

چاپ بارکد سطر

چاپ بارکد سطر بر روی لیبل

چاپ بارکد سطر بر روی رسید

چاپ بارکد تجمیعی بر روی لیبل

چاپ بارکد تجمیعی

چاپ بارکد تجمیعی بر روی رسید.

در واقع اینها قابلیتهای چاپگر این ترازوی لیبل پرینتر دار می‌ باشند.

این ترازوی کمپانی توزین صدر قابلیت های نرم افزاری نیز دارد، مثلاً می‌تواند بارکد ها را به صورت اختصاصی طراحی کند و برای چاپ های مختلف فرمت تعیین کند. همچنین می تواند برای چاپ لیبل و رسید به صورت اختصاصی طراحی انجام دهد. این امتیازات برای یک ترازو بسیار شگفت انگیز است.

اگر بخواهیم بازهم از قابلیت های این دستگاه بی نظیر صحبت کنیم می توانیم به مواردی مانند ارائه مدلهای مختلف گزارشات به کاربر، توانایی متصل شدن به بارکد خوان و در نهایت توانایی متصل شدن به کشوی پول اشاره کنیم.

سایت تجهیزات - عملکرد ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل lsg 17a:

پورت هایی که در این ترازوی فروشگاهی تعبیه شده عبارت است از:

پورتهای usb پورت های سریال پورت های کشوی پول پورت های شبکه

این ترازوی فروشگاهی می تواند با استفاده از این پورت ها به دستگاه هایی مثل صندوق فروشگاهی بارکد زن، کشوی پول و کارت خوان متصل شود.

بدیهی است که ترازوی لیبل پرینتر داری که دارای این امکانات باشد به سادگی می‌تواند در مشاغل گوناگون مورد استفاده قرار گیرد و مشاغل بزرگ  با حجم کاری بالا مانند فروشگاه‌ های زنجیره ای، فروشگاه های تجاری و غیره بسیار مناسب می باشد و بازدهی گسترده خواهد داشت.

سایت تجهیزات بهترین فروشگاه برای خرید ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل lsg 17a

در خصوص معرفی یک فروشگاه بسیار بزرگ و مطرح که اکثر کالاهای تخصصی و مرغوب شرکت های ایرانی را در فروشگاه خود عرضه می کند باید بگوییم که این فروشگاه تجهیزات نام دارد. این فروشگاه حوزه فعالیتی اینترنتی دارد و نام آن برای بسیاری از خریداران کاملاً آشنا است. قیمت در این فروشگاه بر روی کالاها متناسب با اقشار مختلف جامعه مشخص شده است و تمامی محصولات دارای گارانتی و اصالت کالا می باشند. شما نیز اگر تاکنون از این فروشگاه خرید نکرده‌ اید یکبار خرید فیش پرینتر را تجربه کنید و مطمئناً پس از خرید از این فروشگاه آن را به دوستان خود نیز معرفی خواهید کرد.

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()