آشنایی با لیبل پرینتر و کاربرد آن

اگر نگاهی به دور و برمان بیاندازیم با انبوهی از کالاها مواجه می شویم که هر روزه در حال تولید می باشند و با برندهای مختلف و تنوع بالا به بازار عرضه می گردند. چنانچه به این کالاها دقیق شویم یا دنبال مشخصات آنها باشیم، مسلما با یک لیبل مواجه می گردیم که شامل موارد زیادی مانند تاریخ تولید، نام کالا، نام شرکت تولید کننده، لوگو، بارکد یا شماره سریال می باشد.

 لیبل پرینتر ها دستگاه هایی هستند که به منظور طراحی و چاپ مشخصات ذکر شده بر روی لیبل ها به کار می روند.    

با چاپ لیبل توسط دستگاه لیبل پرینتر و چسباندن آن روی محصولات، امکان ردیابی آنها به راحتی میسر می شود و از نظر سیستم های انبارگردانی و فروش داخلی و بین المللی می توان کالاها را شناسایی و مدیریت کرد.  

از لیبل پرینتر در فروشگاه ها، إدارات و سازمان ها، کارخانه ها و کارگاه ها و حتی مراکز درمانی و آزمایشگاه ها به منظورهای مختلف استفاده می شود.

چنانچه قصد آشنایی بیشتر با این دستگاه ها را دارید، فروشگاه لیبل پیپر خواندن ادامه متن را به شما توصیه می کند.

مکانیزم چاپ در لیبل پرینتر ها چگونه است؟

این پرینترها عموما از تکنولوژی چاپ حرارتی بهره می برند و بر اساس شیوه کار به دو دسته زیر طبقه بندی می شوند:

  • لیبل پرینتر های حرارتی مستقیم  

این چاپگرها دارای هدهای حساسی هستند که با گرم شدن، سطح آن ها تیره می شود و این تیرگی همان الگوی چاپ و متن است. پرینترهای حرارتی مستقیم نیازی به جوهر، تونر و ریبون ندارند، به همین دلیل هزینه های پایینی دارند و مقرون به صرفه هستند. البته متن چاپ شده توسط این لیبل پرینتر ها ماندگاری بالایی ندارند، به همین علت جهت ارائه رسید در حوزه های بانکی، دستگاه های خودپرداز بانک و رسیدهای حمل و نقل عمومی استفاده می شوند.

  • لیبل پرینتر های انتقال حرارت یا ریبونی

در این مدل از پرینترها جهت چاپ روی لیبل از نوعی تکنولوژی مانند کاغذ کاربن استفاده میشود که به آن ریبون می گویند و با انتقال حرارت از هد دستگاه به ریبون، متن مورد نظر چاپ می گردد. ریبون ها معمولاً از وکس، رزین، موم و ترکیبی از آن ها ساخته می شوند. لیبل های چاپ شده توسط این مکانیزم دارای ماندگاری بالایی هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان فروشگاه لیبل پیپر در خدمت شما هستند.

انواع لیبل پرینتر های موجود در فروشگاه لیبل پیپر

فروشگاه لیبل پیپر، این پرینترها را بر اساس کاربرد در سه گروه دفتری، صنعتی و دستی به مشتریان عرضه می کند.

مدلهای دفتری برای کارکرد با تیراژ پایین در ادارات، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، دفاتر پستی، فروشگاه ها، صنایع آموزشی و رستوران ها مناسب می باشند. این لیبل پرینتر ها بدنه ای کاملا پوشیده از پلاستیک دارند و در برابر ضربه آسیب پذیر می باشند.

مدلهای صنعتی برای تولیدی ها و اماکنی که نیاز به چاپ لیبل با تیراژ بالا دارند، استفاده می شوند. این مدلها به علت داشتن بدنه آلومینیومی و یا فولادی در کنار سبکی دارای مقاومت بسیار مطلوبی نیز می باشند که آن ها را در برابر شرایط سخت محیطی مقاوم می سازد.

مدلهای دستی یا سیار، دستگاه هایی قابل حمل هستند که بدون نیاز به نرم افزار جانبی یا اتصال به دستگاه دیگر، می توانند لیبل را به دلخواه طراحی و چاپ کنند. مشهورترین برند های لیبل پرینتر های دستی دایمو DYMO و برادر BROTHER می باشند. خرید فیش پرینتر را از این مرکز انجام دهید.

فروش انواع لیبل پرینتر در فروشگاه لیبل پیپر

لیبل پرینتر ها با انواع نامبرده شده در وب‌سایت فروشگاه لیبل پیپر موجود هستند و هر مدل با ذکر ویژگی ها و مشخصات فنی در دسترس خریداران قرار گرفته است.

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()