فروش فیش پرینتر در سایت تجهیزات :

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص دستگاه فیش پرینتر صحبت کنیم و یکی از مدل‌های مختلف آن را شرح دهیم.

فروشگاه َاینترنتی تجهیزات - دستگاه فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل srp-350pluslll:

در واقع  فیش پرینتر حرارتی بیکسلون یکی از مرغوب ترین و پرسرعت ترین فیش پرینتر های ساخته شده کمپانی بیکسلون است. محبوبیت و فروش این محصول در بازار بسیار گسترده می باشد،

چنانچه این کمپانی را بشناسید کاملاً به این موضوع واقف هستید. که بیکسلون یک کمپانی نامدار در عرصه تولید این دستگاه ‌ها میباشد.

در واقع این مدل فیش پرینتر حرارتی با نمونه های دیگر ساخته شده در کمپانی بیکسلون تفاوت چندانی ندارد. در ظاهر و ساختار آن می‌ توان تفاوت‌ های کوچکی را مشاهده کرد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - فروش فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل srp-350pluslll:

قابلیت هایی که این دستگاه دارد عبارت است از:

صدور فیش یا رسید برای مراکز مختلف

تولید بارکد های تک بعدی

تولید بارکد های دو بعدی.

از این دستگاه  کمپانی بیکسلون در مراکزی مانند فروشگاه ها، مراکز پستی، اداره جات و غیره به صورت گسترده میتوان استفاده کرد. در نظر اول شاید فکر کنید که تعداد بارکد هایی که این دستگاه قابلیت چاپ آنها را دارد آنچنان گسترده نیست، اما مطمئنا این بارکد ها جزو بارکد های پرکاربرد می باشند، البته این دستگاه قادر به ساپورت کدهای qr نیز می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات خرید و فروش فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل srp-350pluslll:

همانطور که در پسوند نام این دستگاه می‌توان دید این دستگاه از مکانیزم حرارتی برای صدور فیش پرینتر ها استفاده می کند، دستگاه فیش پرینتر حرارتی بیکسلون میتواند در عرض یک ثانیه ۳۰ سانتی متر پرینتر چاپ کند. این فیش پرینتر ها را با کیفیتی برابر با ۱۸۰  Dpi عرضه می کند. سرعت چاپ این دستگاه در مقایسه با دستگاه های مدل پایینتر آن در حدود ۲۰ درصد توانمند تر شده است. بیشترین عرض چاپی که این دستگاه می تواند ارائه کند ۷.۲ سانتیمتر می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اهمیت مرکز فروش فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل srp-350pluslll:

یکی از شاخص‌ های مهم کمپانی بیکسلون کیفیت در ساخت و طراحی محصولات خود می باشد. بنابراین ماندگاری بالا که جزو اصلی کیفیت است در تمامی محصولات این کمپانی مشاهده می‌شود. یکی دیگر از امتیازات این دستگاه حرارتی بیکسلون عمر بالای هد در این دستگاه می باشد، در واقع پرینتر این دستگاه می تواند ۱۵۰ کیلومتر پرینت کند. همچنین کاتری که در این دستگاه تعبیه شده است قادر است ۱.۸۰۰.۰۰۰ هزار برش در فیش ها ایجاد کند. حافظه داخلی این فیش پرینتر ۳۲ mb می‌باشد، همچنین این دستگاه قادر است تا ۶۴ مگابایت حافظه خارجی نیز ساپورت کند و این قابلیت، قابلیت نسبتاً مناسبی در مقایسه با دستگاه های رومیزی می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات بهترین دستگاه فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل srp-350pluslll:

ویژگی های منحصر به فردی در این دستگاه حرارتی بیکسلون وجود دارد، این ویژگی ها عبارت است از:

ذخیره بارکد ها و برچسب ها به واسطه سریعتر فراخوانی آنها

داشتن رابط های usb و اینترنت

قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و وای فای.

این امتیازات در خصوص این دستگاه ها بسیار برجسته است که همگی را فیش پرینتر مذکور دارا می باشد. فروش لیبل پرینتر از طریق سایت با عالی ترین کیفیت انجام می گیرد. 

این امتیازات دستگاه را قادر می سازد به سادگی به تلفن‌های همراه هوشمند متصل شود و با سیستم عامل های ios و ویندوز و اندروید کاملا سازگاری داشته باشد، مطمئنا استفاده از این سیستم عامل ها کاربری این دستگاه را بسیار گسترده تر می کند. مثلاً می توان به وسیله لپ تاپ و گوشی فرمان چاپ فیش پرینتر و یا رسید را به دستگاه صادر کرد.

مطمئناً دستگاه فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل srp-350pluslll یکی از پرسرعت ترین و با کیفیت ترین دستگاه های حال حاضر در بازار می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ویژگی های دستگاه فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل srp-350pluslll:

از دیگر امتیازات این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت کار در شرایط دمایی ۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد

دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده

وزن بسیار کم یک و نیم کیلو گرمی

سایز بسیار ایده آل ۱۴.۶×۲۰×۱۴.۵ سانتی متری

قابلیت چاپ با عرض ۷.۲ سانتی متر

قابلیت استفاده از کاغذ پیچ یا رول با قطر ۸.۳ سانتی متر.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات نحوه فروش فیش پرینتر حرارتی بیکسلون مدل srp-350pluslll:

برای خرید این دستگاه شما خریداران می‌توانید به سایت فروشگاهی تجهیزات مراجعه کنید و از قیمت‌های بسیار نازل و مناسب این مجموعه فروش بهره مند شوید. توجه داشته باشید که امروز اطمینان کردن به مراکز فروش بسیار مشکل می باشد زیرا اکثر فروشگاه ها دارای اجناس فیک و غیر اصلی می باشند، همچنین هیچکدام از محصولات خود را گارانتی تضمینی نمی کنند. سایت اینترنتی تجهیزات با سابقه بیش از ۸ سال در زمینه فروش اینترنتی کاملاً جایگاه خود را به خریداران اثبات کرده است و توانسته از محبوبیت چشمگیری برخوردار باشد. ارائه اجناس اورجینال و اصلی، داشتن قیمتهای بسیار مناسب و متناسب با جیب اقشار مختلف جامعه، ارائه کارتهای گارانتی، ارائه خدمات بعد از فروش کالا و ارسال رایگان محصولات فروشگاه به نقاط مشخص شده توسط خریدار، تنها گوشه ای از امتیازات سایت اینترنتی تجهیزات می باشد. توصیه ما به شما خریداران عزیز این است که اگر تاکنون به این مرکز خرید مراجعه نکرده اید برای یک بار آن را انتخاب کنید و از خدمات آن لذت ببرید و این مرکز را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید. یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت در خصوص خرید از سایت اینترنتی تجهیزات این است که در شرایط کنونی اپیدمی ویروس کرونا شما خریداران مجبور به تردد در خیابانها نمی باشید.

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()