فیش پرینتر یکی از پرکاربردی ترین تجهیزات فروشگاهی می باشد که جهت صدور فیش، فاکتور و انواع رسیدها به کار می رود.

این پرینترهای کوچک رومیزی، بخش مهمی از سیستم نقطه فروش به شمار می روند که با استفاده از آنها به راحتی و با سرعت بالا می توان فاکتور اقلام خریداری شده را صادر کرد و وجود آنها در هایپرمارکت ها و فروشگا های بزرگ و زنجیره ای بسیار کاربردی و حیاتی می باشد.

کاربرد  فیش پرینتر محدود به فروشگاه ها و صندوق فروشگاهی نمی گردد و در نوبت دهی بانکها، داروخانه ها و مراکز اداری نیز نقش اساس را برعهده دارد. یکی دیگر از زمینه های استفاده از فیش پرینتر، چاپ لیست سفارشات مشتریان در رستوران ها و فست فودها می باشد.

دستگاه های خودپرداز بانک ها نیز از فیش پرینترها بهره می برند.

اگر قصد خرید فیش پرینتر را دارید، جهت آشنایی با انواع مختلف این دستگاه ها و ویژگیهای آنها ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید.

فروشگاه لیبل پیپر مرکز فروش انواع فیش پرینتر

  • انواع فیش پرینتر بر اساس مکانیزم چاپ

فیش پرینتر حرارتی: مکانيزم جديد چاپ می باشد که اغلب فیش پرینترها با این تکنولوژی تولید می شوند، به همین دلیل به انها چاپگر حرارتی نیز می گویند. نحوه کار آنها به این شکل است که فایل مورد نظر بر اثر حرارت حاصل از ترمال هد، چاپ می گردد و به دو نوع زیر دسته بندی می شوند:  

۱- چاپ حرارتی مستقیم: از رولهاي كاغذ حساس به گرما استفاده می شود که در برابر حرارت واكنش نشان می دهند و تصاوير و كلمات روي آنها نقش مي بندد.

۲- چاپ انتقال حرارتی یا ریبونی: در این شیوه، از ريبون استفاده میشود که عملکردی شبیه کاغذهای کاربن دارد و با حرارت دیدن ریبون، فایل مورد نظر بر روی کاغذهای معمولی چاپ می شود.

  • انواع فیش پرینتر بر اساس کاربرد

فیش پرینتر همراه یا موبایل پرینتر: این پرینترها از ابعاد کوچک و وزن کمی برخوردار هستند، به همین علت قابل حمل می باشند. اتصال فیش پرینترهای همراه با کامپیوتر از طریق وای فای یا بلوتوث صورت می گیرد. ویزیتورها از مصرف کنندگان این مدلها می باشند که می توانند در هرمکان و زمانی فاکتور صادر کنند.

فیش پرینتر فروشگاهی: این مدلها به راحتی بر روی پیشخوان جا می شوند و فضای کمی را اشغال می کنند. مدلهای فروشگاهی توسط کابل و از طریق پورتهای parallel ، serial usb  و lan به سیستم های فروشگاهی متصل می شوند. از پورت lan معمولا در محل هایی که فیش پرینتر فاصله زیادی تا کامیپوتر دارد، استفاده می گردد.  

کاربرد فیش پرینتر رومیزی در هایپرمارکت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و سوپر مارکت ها می باشد.

فیش پرینتر صنعتی: نوع دیگری از فیش پرینترها که به دلیل داشتن بدنه ای با مقاومت و استحکام بالا در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و در برابر آلودگی و گرد و غبار، ضربه و افتادن از ارتفاع مقاومت بالایی داشته و خراب نمی شود.

در فروشگاه لیبل پیپر می توانید انواع مختلف فیش پرینترها را بررسی کنید. فروش لیبل پرینتر از طریق سایت این مجموعه با قیمت عالی انجام می گیرد. 

راهنمای خرید فیش پرینتر مناسب

چنانچه قصد خرید دستگاههای فیش پرینتر را دارید، فروشگاه لیبل پیپر به شما توصیه می کند مواردی را مدنظر قرار دهید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

ابتدا باید تعیین کنید که از بین فیش پرینترهای فروشگاهی، صنعتی و قابل حمل،کدامیک نیازهای کسب و کار شما را برطرف می کند. برای مصارف سنگین تر بهتر است از مدلهای های صنعتی و برای مصارف کم تر و سبک تر از مدلهای فروشگاهی استفاده شود.

پس از تصمیم گیری درمورد نوع دستگاه باید به مواردی از قبیل سرعت چاپ، کیفیت چاپ، تکنولوژی چاپ، پورت های اتصال، سایز رول مصرفی، عمر هد و برش دهنده اتوماتیک توجه داشته باشید.


مزایای خرید فیش پرینتر از فروشگاه لیبل پیپر

سایت فروشگاه لیبل پیپر این امکان را برای شما فراهم نموده تا بدون صرف هیچ هزینه ای، سریع و آسان به شکل اینترنتی دستگاه خود را خریداری کنید. عرضه فیش پرینترهایی با برندهای معتبر، قیمت مناسب و مشاوره رایگان با کارشناسان از مزایای دیگر خرید این دستگاه ها از فروشگاه لیبل پیپر می باشند.

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()