ترازوی پند و فروش آن ها در فروشگاه دیجی اسکال:

عموماً ترازو ها به چند گروه تقسیم می شوند گروهی از آنها مکانیکی هستند و گروهی دیگر به شکل عقربه ای به خریداران عرضه می‌شوند، اما یک دسته از ترازو که بیشتر مورد قبول عموم قرار گرفته اند، نوع دیجیتالی ترازو ها می باشد. مطمئناً ترازوها برای نیازهای خاصی طراحی می‌شوند و هر ترازو قابلیت منحصر به فردی دارد، به فرض مثال ترازو هایی که قابلیت های مکانیکی دارند به راحتی می‌توانند در مکانهای پر گرد و خاک به کار خود ادامه دهند اما در مدل های دیجیتالی این ویژگی وجود ندارد زیرا این نوع از ترازو ها به گرد و غبار حساس هستند و باید در محفظه هایی بسته قرار داشته باشند.

یکی از معتبرترین و پرفروش ترین مدلهای ترازو، ترازوی پند می باشد که از اعتبار بسیار زیادی در بازار برخوردار است. ترازوی پند در کنار دیگر برندهای مختلف توانست به راحتی جایگاه خود را باز کند و در تولید این محصول از جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی ها در خط تولید خود استفاده کند.

انواع ترازوی پند:

انسان ها از دیرباز زندگی خود را با ترازو عجین کرده‌ اند خصوصاً در معاملات از این وسیله کاربردی بسیار استفاده می شود و در واقع سرعت در کار و رسیدگی به مشتریان مختلف کاملاً وابسته به امکانات و توانایی ترازو می باشد. در این خصوص ترازوی پند به راحتی توانسته است جایگاه خود را تثبیت کند.

البته امروزه ترازوها تنها برای وزن کردن مورد استفاده کاربران قرار نمی گیرد، بلکه توانایی های بسیاری در آنها وجود دارد برخی از آن ها به دستگاه کارتخوان متصل می‌شوند و برخی دیگر می توانند به صندوق فروشگاه متصل شوند، تمامی این امتیازات را در ترازوی پند نیز می توان یافت.

ترازوی پند توانسته است در تمامی زمینه ها یک نوع ترازو تولید کند، بنابراین به راحتی می توان در هر زمینه کاری انتظار یک ترازو از کمپانی پند را داشت.

فروشگاه دیجی اسکال عرضه کننده تمامی مدل های مختلف ترازوی پند می باشد.

مرکز خرید ترازو دیجی اسکال در زمینه تنوع محصولات کمپانی پند بسیار معروف می باشد.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()