شرکت توزین توان سنجش که با نام تجاری محک در حال فعالیت می باشد، در سال ۱۳۷۷ آغاز به تولید ترازو نمود. اولین ترازوی محک تنها قابلیت وزن کشی را داشت که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، با استقبال بالایی مواجه گردید. در حال حاضر ترازوهای شرکت محک از شناخته شده ترین ترازوها در بازار داخلی می باشند و محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دارند.

شرکت محک با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و در نظر گرفتن نیاز کاربردان داخلی، هر روز در حال تولید متنوع ترین و پیشرفته ترین ترازوها می باشد.  

انواع  ترازوی محک  از کسب و کارهای کوچک گرفته تا میوه فروشی‌ها و سوپرمارکت های بزرگ و حتی انبارها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند.   

معرفی انواع ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

انواع ترازوی محک را می‌توان به دو گروه ترازوی فروشگاهی و ترازوی آشپزخانه دسته بندی نمود که مدلهای فروشگاهی تعداد و تنوع بیشتری دارند و فقط دو نوع از ترازوی محک آشپزخانه تولید شده است.

انواع ترازوی محک فروشگاهی به دو شکل علمک دار و بدون علمک در ظرفیت‌های توزین ۵۰،۳۵ و 70 کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه می شوند.

از لحاظ کارایی و عملکرد انواع ترازوی محک در مدلهای پرینتر دار و بدون پرینتر، ترازوی پلاس محک و ترازو بارکد پرینتر طراحی و تولید می گردند که هر کدام ویژگیها و امکانات خاص خود را دارند.

ترازوی محک پرینتردار میتواند بدون نیاز به چاپگر جانبی، فاکتور و رسید مشتری را چاپ کند اما مدلهای بدون پرینتر باید به یک پرینتر جانبی متصل شوند.

مشخصات و ویژگی های ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

تمامی ترازوهای فروشگاهی محک در بدنه، سینی و نمایشگر مشترک هستند.

بدنه انواع ترازوی محک به شکل یکپارچه از پلاستیک فشرده ساخته می شود که دارای استحکام بالایی می باشد.

جنس سینی ترازوی محک به دو شکل تخت و لبه دار از استیل ضد زنگ ساخته می شود. نمایشگر اغلب ترازوهای محک از نوع LED می باشد و برخی از انها دارای نمایشگر LCD می باشند که وزن، قیمت واحد و قیمت کل را در سه قسمت مجزا نشان می‌دهند. در برخی از مدلها، نمایشگر به شکل دو طرفه می باشد که امکان مشاهده هم برای مشتری هم فروشنده را فراهم می کند.

از ویژگی های انواع ترازوی محک دقت و حساسیت بالای آنها در توزین میباشد که دقت آنها از 2، 5 ، 10 و ۲۰ گرم بسته به مدل، متغیر می باشد.

 

انواع ترازوی محک دارای امکانات مختلف و متعددی هستند که بستگی به مدل و قیمت آنها ممکن است کم و زیاد شوند. در این میان ترازوی پلاس محک و ترازو بارکد پرینتر محک دارای توانایی های بیشتری می باشند که می توانند تا ۷ رقم قیمت کل را نشان دهند. این ترازوها قابلیت اتصال به پرینتر جانبی، بارکدخوان، کامپیوتر و دستگاه های بارکدخوان را دارند و امکان شبکه شدن با سایر تجهیزات فروشگاهی از طریق وای فای را دارند.

برخی از امکانات انواع ترازوی محک به شرح زیر می باشند:

پاسخگویی همزمان به چند مشتری؛ امکان چاپ رسید، لیبل، بارکد سطری و تجمیعی؛ داشتن تعداد قابل توجهی حافظه مستقیم و حافظه غیر مستقیم تا 6000 عدد؛ دارابودن درگاه‌های مختلف؛ دارا بودن پارسنگ افزایش و کاهشی؛ محاسبه باقیمانده پول مشتری؛ امکان تعریف گروه‌های مختلف برای اجناس و قابلیت محاسبه تخفیف و مالیات با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای حسابداری؛ قابلیت شبکه شدن با سایر ترازوهای فروشگاهی؛

خرید انواع ترازوی محک از فروشگاه تجهیزات

سایت فروشگاه تجهیزات امکان خرید ترازو از ساده ترین و ارزانترین مدلها تا پیشرفته ترین و گرانترین آنها را فراهم نموده است. شما می توانید با مطالعه مشخصات و ویژگیهای هر مدل بسته به بودجه خود اقدام به خرید ترازوی مناسب نمایید. تمای محصولات شرکت محک با گارانتی معتبر در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

 

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()