معرفی ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

شرکت مهندسی توزین توان سنجش با نام تجاری محک از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه تولید ترازو و باسکول آغاز کرده است و در حال حاضر با بیش از دو دهه طراحی و تولید ترازوهای فروشگاهی به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کرده و موقعیت خود را در بازار داخلی ایران تثبیت نموده است.

 ترازوی محک با پشتکار مهندسان خلاق ایرانی و بهره گیری از مـواد اولیه با کیفیت منطبق با استاندارهای روز، ترازوهایی مرغوب را در اختیار کاربران قرار می دهد.

فروشگاه محک گستر با هدف حمایت از تولیدات داخلی به شکل تخصصی عرضه کننده تمامی محصولات تولیدی شرکت محک می باشد و به عنوان نمایندگی این شرکت، اقلام موجود در فروشگاه را پشتیبانی می کند.

انواع ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

شرکت محک بر تولید مدلهای مختلف ترازوهای فروشگاهی تمرکز نموده که ترازوی محک فروشگاهی از بهترین ها در بازار محسوب می شود.

ترازوی محک از نظر ظاهری به دوشکل علمک دار و بدون علمک عرضه می گردد و از لحاظ کارکرد به شکل ترازوی پرینتردار، ترازوی بدون پرینتر، ترازوی بارکد زن و ترازوی محک پلاس تولید می شوند. این مدلها در ظرفیتهای ۳۵، ۵۰ و ۷۰ کیلویی موجود می باشند.

علاوه بر ترازوی فروشگاهی، تعدادی ترازوی دیجیتال آشپزخانه نیز توسط شرکت محک تولید می شوند که دارای ظرفیتهای ۵ و ۱۵ کیلویی هستند.  

ویژگیهای ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

ترازوی محک مناسب استفاده در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها ، میوه فروشی ها و پروتئینی ها می باشد. انواع ترازوی فروشگاهی محک علاوه بر سرعت و دقت بالا در توزین، دارای قابلیت‌های بسیاری نیز هستند که با توجه به مدل هر ترازو، ممکن است بایکدیگر کمی متفاوت باشند.

ترازوی پرینتردار محک می تواند با علمک یا بدون علمک باشد و توانایی صدور فاکتور و رسید مورد نیاز برای مشتری را دارد و همچنین این امکان را به فروشنده می دهد تا ریز گزارش فروش را به صورت چاپ شده در اختیار داشته باشد. با امکان اتصال ترازوی محک به کامپیوتر کاربر می تواند اطلاعات فروش خود را در کامپیوتر ذخیره نماید تا در صورت نیاز به آن مراجعه کند.

ترازوی محک بدون پرینتر معمولا از قابلیت اتصال به چاپگر جانبی برخوردار می باشد.

ترازوی محک پلاس دارای امکانات بیشتری نسبت به سایر مدلها می باشد. نمایشگر دوطرفه با قابلیت نمایش ۶ رقم قیمت واحد، ۷ رقم قیمت کل، قابلیت اتصال به لیبل پرینتر، امکان به روزرسانی از طریق USB ، امکان اتصال به کامپیوتر از طریق بی‌سیم (WiFi) و امکان انتقال اطلاعات از طریق ترازو به فلش و بلعکس از جمله ویژگی هایی می باشد که این ترازوی  محک را نسبت به سایر مدل ها متمایز می کند.

جنس بدنه ی ترازوی محک از فلز یا مواد ABS ، مقاوم سازی شده است که در برابر آسیب های احتمالی نظیر ضربه، خوردگی و پوسیدگی استحکام بالایی دارد.  

ترازوی محک مجهز به یک سینی تخت پلاستیکی و یک سینی استیل لبه دار می باشد.

منبع تغذیه تمام ترازوهای محک از طریق برق شهری تامین می‌شود و دارای باتری داخلی پشتیبان قابل شارژ می باشند که در صورت قطعی برق، ترازو تا ساعتها به کار خود ادامه می دهد.

ترازوی محک در هر مدلی دارای امکانات متفاوتی می باشد که در بالا فقط به تعدادی از انها اشاره کردیم، با مراجعه به سایت فروشگاه محک، تمام اطلاعات و مشخصات مربوط به مدلهای مختلف ترازوی محک را می توانید بررسی کنید. فروش ترازو از سایت انجام می گیرد. 

خرید مدلهای متنوع ترازوی محک از فروشگاه محک گستر

مدلهای متنوع ترازوی محک را می توانید از فروشگاه محک گستر به روش های گوناگون یعنی حضوری، اینترنتی و تلفنی خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس تلفنی با کارشناسان می توانید مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()