آشنایی با ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

در حال حاضر ترازوها در مدل های بسیار متنوع در حال تولید و پیشرفت می باشند و شرکتهای بسیاری به تولید ترازوها مشغول هستند. طی چند سال اخیر تولیدکنندگان ایرانی با تولید محصولات باکیفیت به رقابت با ترازوهای تولید خارج از کشور می پردازند و البته به علت قیمت مناسب توانسته اند در برخی موارد بر آنها پیشی بگیرند. یکی از تولیدات ایرانی، ترازوی محک فروشگاهی می باشد که در میان مصرف کنندگان داخلی به محبوبیت بالایی دست یافته و به عنوان تولید ملی کاملا موفق و کارآمد عمل کرده است.

شرکت توزین توان سنجش که با نام تجاری محک در حال فعالیت است، از سال 1377 شروع به تولید  ترازوی محک نموده و با بهره گیری از مهندسان ایرانی و جدید ترین تکنولوژی ها، هر روز در حال پیشرفت است و ترازو هایی با قابلیتهای متنوع به بازار عرضه می کند.

ترازوی محک در بسیاری از فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، سوپر میوه ها، قصابی ها، فروشگاه های محصولات پروتئینی، رستوران ها و خشکبار فروشی ها، جهت توزین کالاها و اقلام روزمره زندگی مورد استفاده قرار می گیرد و با کاربردهای متنوع تمامی نیازهای این مراکز را برطرف می کند.

عمده تولیدات شرکت توزین توان سنجش مربوط به ترازوی فروشگاهی می باشد و چند تایی ترازوی آشپزخانه نیز تولید کرده است.

ترازوی محک در رنگ بندی متنوع جوابگوی سلایق مختلف می باشد و از لحاظ ساختار ظاهری در دو نوع علمک دار و بدون علمک طراحی و تولید می گردد.

ترازوی محک فروشگاهی بر اساس امکانات و قابلیتهایی که دارد به شکل ترازوی بدون پرینتر، ترازوی پرینتر دار، ترازوی بارکد پرینتر و ترازوی محک پلاس در بازار موجود می باشد.

انواع ترازوی محک با ظرفیت های۳۰، ۳۵، ۵۰ و ۷۰ کیلویی و دقت ۲، ۵ و ۱۰ گرمی توانایی توزین کالاها را دارند.

مشخصات فنی ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

بدنه ترازوی محک در اغلب مدلها از جنس پلاستیک فشرده می باشد که موجب استحکام و مقاومت بالا می گردد. در تعدادی از مدلها بدنه از جنس فلز ساخته می شود که امکان استفاده از ترازو را در محیطهای صنعتی نیز فراهم می کند.

جنس سینی در تمام مدلهای ترازوی محک از استیل است که دچار زنگ زدگی نمی شود و در صورت ریختن معایعات هنگام توزین، به راحتی می توان سینی را شستشو داد. ترازوی محک با دو سینی تخت و لبه‌دار تولید می گردد که بسته به نیاز مشتریان قابل تعویض می باشد.

نمایشگر ترازوی محک غالبا از نوع LED و در برخی مدلها از نوع LCD می باشد که به صورت مجزا وزن، قیمت واحد و مبلغ نهایی را نشان می‌دهد.

منبع تغذیه تمامی مدلهای ترازوی محک از طریق برق و باتری پشتیبان داخلی تامین می شود.

امکانات جانبی ترازوی محک : فروشگاه محک گستر

انواع ترازوی محک دارای قابلتهای متنوع می باشند که از مدلی به مدل دیگر متفاوت هستند و با توجه به افزایش تواناییهای ترازو، قیمت آن نیز بیشتر می شود. امکانات متنوع ترازوی محک موجب شده تا به خوبی نیازهای فروشگاه های بزرگ و کوچک را برطرف کند؛ مانند دارا بودن پرینتر یا قابلیت اتصال به چاپگر خارجی، کامپیوتر و صندوق فروشگاهی، امکان اتصال به سایر ترازوها یا لوازم دیجیتال از طریق شبکه، امکان خدمات دهی همزمان به چند مشتری، امکان شمارش کالاهایی با وزن یکسان، صفرکننده خودکار که فقط بخش کوچکی از قابلیتهای ترازوی محک می باشند.

خرید ترازوی محک از فروشگاه محک گستر

مرکز خرید ترازو محک گستر به عنوان نماینده شرکت محک، فقط در زمینه فروش تولیدات این شرکت فعالیت دارد. در سایت فروشگاه، مدلهای مختلف ترازوی محک با ذکر مزایا و معایب، مشخصات فنی مانند دقت و ظرفیت و مشخصات فیزیکی مانند ابعاد در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرد تا بتوانید با مطالعه آنها، ترازویی مناسب با کسب و کارتان را خریداری کنید.

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()