ترازوچیست: فروشگاه محک گستر

ترازو از قدیمی ترین ابزار جهت اندازه گیری می باشد که با توجه به تصاویر بدست آمده از مقبره های فراعنه مصر استفاده از آن به 5000 سال قبل از میلاد بر می گردد. این وسیله در طول زمان دچار تغییر و تحول گشته تا به امروز رسیده و همچنان در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

از ترازوهای قدیمی مانند مدلهای کفه ای، عقربه ای، قپان، ترکیبی و  ترازو آبی گرفته تا پیشرفته ترین ترازوهای دیجیتال امروزی، ماهیت و مفهوم ترازو تفاوتی نکرده و همواره وظیفه اصلی آنها وزن کردن جرم اجسام می باشد. اما کاربردهای ترازوها همواره دچار تحول شده به گونه ای که ترازوهای قدیم جهت اندازه گیری زمان و تنظیم خودکار دستگاههای مکانیکی به کار می رفتند و انواع ترازوهای امروزی در حوزه های مختلف، اطلاعات متنوع و کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

تفاوت ترازو دیجیتال با ترازوی قدیمی : فروشگاه محک گستر

در سالهای اخیر، با ورود به عصر تکنولوژی و دیجیتالی شدن ابزارهای مختلف، ترازوها نیز با مجهز شدن به بردها، مدارها و قطعات الکترونیکی عملکردی متفاوت با ترازوهای قدیمی پیدا کرده اند و تحولی عظیم در صنعت توزین را بوجود آورده اند.

تفاوت زیادی مابین ترازو دیجیتال و ترازوی قدیمی وجود دارد: یکی از این تفاوتها عدم استفاده از وزنه های سنگی جهت توزین می باشد. در گذشته عمل توزین بر اساس سنگ هایی صورت می گرفت که از جنس آهن بودند که در یک کفه سنگ آهنی با وزن مشخص و در کفه ی دیگر کالای مورد توزین قرار می گرفت تا دو کفه به حالت تعادل در بیایند.

در ترازوهای دیجیتال قطعه الکترونیکی به نام لودسل، وظیفه اصلی توزین را با دقت و سرعت بالا بر عهده دارد.  

ترازو های دیجیتال به شکل اتوماتیک و بدون دخالت دست کار توزین را انجام می دهند و دقت توزین انها نیز قابل مقایسه با ترازوهای مکانیکی قدیمی نیست. بطوریکه ترازوهای امروزی در مدلهای گرمی تا دقت یک هزارم گرم هم کار توزین را انجام می دهند.

ترازو دیجیتال دارای نمایشگر LCD یا LED می باشد که نتیجه ی توزین را به صورت اعداد بر روی صفحه به نمایش در می آورد. علاوه بر این، قیمت کالای مورد توزین را نیز محاسبه کرده و نشان می دهد.

از دیگر تفاوتهای ترازوی دیجیتال با مدلهای قدیمی در داشتن حافظه ی کیبردی می باشد که برای ثبت کردن نام و سایر اطلاعات مربوط به کالاها به کار می آید.  

از طرف دیگر، ده ها قابلیت به ترازوهای دیجیتال اضافه شده که بسته به نوع آنها و زمینه استفاده با یکدیگر متفاوت می باشند مانند امکان صدور فاکتور فروش برای مشتری، قابلیت تولید بارکد برای هر کالا، امکان اتصال به کامپیوتر، بارکد خوان و دستگاه کارت خوان از امکانات ترازروهای فروشگاهی محسوب می گردند.  

یکی دیگر از مشخصات بارز ترازوی دیجیتال استفاده از نیروی برق و باتری داخلی قابل شارژ می باشد که ترازوهای قدیمی بدون نیاز به منبع انرژی کار می کردند

انواع ترازو : فروشگاه محک گستر

امروزه ترازوها در مدل های بسیار متنوع با امکانات مختلف در حال تولید و پیشرفت می باشد که بسته به محیط استفاده و کاربردی که دارند به گروه های ترازو فروشگاهی، ترازو صنعتی، ترازو پزشکی، ترازو آزمایشگاهی، ترازو گرمی، ترازو زیرپایی یا نفرکش و ترازوی آشپزخانه دسته بندی می گردند و همانطور که کمابیش از نام آنها مشخص است در حوزه های مختلف به کار برده می شوند.

فروش ترازو در فروشگاه محک گستر

این فروشگاه به شکل اختصاصی به خرید و فروش ترازوی محک تولید شده توسط شرکت محک مشغول است. شرکت توزین توان سنجش تولید کننده ترازوهای فروشگاهی در ایران می باشد که به دلیل کیفیت بالا و رعایت نکات استاندارد و همچنین قیمت مناسب، توانسته جزء پرفروشترین ترازهای داخلی قرار بگیرد. فروشگاه محک گستر، ترازوهای محک را به شکل آنلاین و حضوری در اختیار شما قرار می دهد.

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()