باسکول چیست : فروشگاه محک گستر

باسکول یکی از ابزار سیستم توزین می باشد که برای وزن کردن وسایل حجیم و سنگین استفاده می شود.

باسکول ها در گذشته به صورت مکانیکی کار می کردند و با دخالت کاربر کار توزین را انجام می دادند. این ابزار دقت بالایی نداشتند و احتمال خطا در آنها وجود داشت. اما در سالهای اخیر با روی کار آمدن باسکول دیجیتال، عملیات توزین به صورت خودکار و با سرعت و دقت بالا انجام می شود.

باسکول ها ترازوهایی با ابعاد بزرگ هستند که می توانند توزین بالای ۸۰ کیلوگرم تا ده ها تن را انجام دهند و امروزه از میوه و تره بار گرفته تا توزین بار ماشن آلات سنگین به کار برده می شوند.

البته استفاده از باسکول قپان در برخی زمینه ها مانند کشاورزی و کارخانجات ادامه دارد و به دلیل گرد و خاک موجود در این مکانها، باسکول دیجیتال ممکن است پاسخگو نباشد.

تاریخچه باسکول در ایران : فروشگاه محک گستر

تولید باسکول در ایران دارای قدمت بالایی می باشد و چنانکه از شواهد پیداست نخستین کارخانه تولید باسکول در ایران در سال 1329 تاسیس شده است که مربوط به باسکول سازی بی نظیر می باشد. این شرکت در شهر تهران شروع به کار نمود و تا به امروز  همچنان در صنعت توزین فعال می باشد و انواع باسکول ها را طراحی و تولید می کند.

باسکول های امروزی دارای کارکرد الکترونیکی می باشند که از نمایشگر، کفه و بدنه و نیز لودسل طراحی گردیده اند.  

لودسل‌ها که وظیفه اصلی توزین بر عهده آنها می باشد، سنسورهای حساسی می باشند که در تمام باسکولهای دیجیتال قرار دارند. برخی باسکول ها دارای یک لودسل هستند و برخی دیگر از چهار باسکول بهره می برند که مسلما حساسیت بیشتری دارند. تعداد لودسل ها بر اساس کفه ی توزین تعیین می گردند و هرچه تعداد لودسل بیشتر باشد توزین دقیق تر می گردد البته از سویی نیز قیمت باسکول افزایش می یابد.

هنگامیکه جسمی برای توزین روی کفه یا همان سینی قرار می گیرد، لودسل ها فشار وارد شده را اندازه گیری می کنند و اطلاعات توزین را به نمایشگر انتقال می دهند.

تمامی باسکول ها دارای مانیتور الکترونیکی یا دیجیتالی از نوع LCD یا LED هستند که وزن جسم توزین شده را به صورت عدد نشان می دهند.

بدنه باسکول ها غالبا از آهن یا فولاد ساخته می شود تا در برابر فشار و ضربات حاصل از اجسام سنگین یا اضافه بار، دارای استحکام و مقاومت کافی باشد.

باسکول های دیجیتال علاوه بر توزین دارای امکانات و قابلیتهای متنوعی می باشند که بسته به نوع آنها متفاوت هستند. قابلیت توزین مرحله ای، محاسبه قیمت کالا، مجهز بودن به چاپگر داخلی یا امکان ارتباط با چاپگر جانبی، امکان شبکه شدن از طریق وای فای، داشتن حافظه داخلی و امکان پارسنگ از امکاناتی می باشند که به باسکول ها افزوده شده اند.

معرفی انواع باسکول ها : فروشگاه محک گستر

همانطور که گفته شد باسکول ها به طور کلی به دو دسته باسکول دیجیتال و باسکول قپان تقسیم می شوند. باسکول های دیجیتال با ابعاد، طرحها، ظرفیت ها و اشکال متنوعی طراحی و تولید می شوند و بسته به محیطی که مورد استفاده قرار می گیرند به انواع فروشگاهی، صنعتی، پزشکی، باشگاهی، آویز، جاده ای، دام کش، لاشه کش و باسکول پالت دسته بندی می گردند. فروش باسکول محک در سایت انجام می گیرد.

فروش باسکول در فروشگاه محک گستر 

شرکت محک یکی از تولیدکنندگان ایرانی باسکول می باشد که عمده تولیدات آن مربوط به انواع فروشگاهی و صنعتی می باشد. مدلهای مختلف انواع باسکول محک در فروشگاه محک گستر به شکل آنلاین و حضوری و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما کاربران قرار می گیرد که با بررسی هر مدل و مشخصات آن می توانید باسکولی مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب و خریداری نمایید.  

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()