چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

چرخ گوشت صنعتی یکی از تجهیزات ضروری در آشپزخانه های صنعتی و آماده سازی مواد غذایی  به شمار میرود که می تواند حجم زیادی از گوشت را در مدت زمان کوتاهی به حالت چرخ کرده در بیاورد.  چرخ گوشت صنعتی نسبت به چرخ گوشت خانگی دارای ابعاد بزرگتر بوده و میزان بیشتری از گوشت را می تواند چرخ کند. این دستگاه ها از قدرت ،دوام و طول عمر بالایی برخودار هستند و استفاده از آنها در مراکزی از جمله کارخانه های تولیدی فرآورده های پروتئینی، رستوران ها، کبابی ها، بیمارستان ها، قصابی‌ های بزرگ، پروتئینی‌ها و دیگر مکان هایی که حجم کاری بالایی دارند، امری ضروری می باشد.

چرخ گوشت صنعتی در مدل های بسیاری تولید می گردد که در ادامه فروشگاه مینروا امگا شما را بیشتر با آنها آشنا می سازد.

چرخ گوشت صنعتی به طور کلی در انواع چرخ گوشت صنعتی ایستاده ، چرخ گوشت صنعتی رومیزی و چرخ گوشت صنعتی مبله تولید می شود.

مدلهای رومیزی به دلیل ابعاد کوچکتری که دارند، فضای کمتری را اشغال می‌کنند و نسبت به مدلهای ایستاده، حجم کمتری از گوشت را آماده می کنند.  

اما مدلهای ایستاده قدرت بیشتری دارند و حجم بیشتری از گوشت را می توانند چرخ کنند.

چرخ گوشتهای مبله دارای پایه چرخ دار و کابینت در زیر دستگاه هستند و قدرت بیشتری نسبت به مدلهای رومیزی دارند.

از طرف دیگر، بر اساس نوع موتور و ساختار، چرخ گوشت صنعتی به دو شکل تسمه ای و گیربکسی طراحی و تولید می گردد.

تفاوت چرخ گوشت صنعتی تسمه ای و چرخ گوشت گیربکسی : فروشگاه تجهیزات

در مدلهای تسمه ای از تسمه به عنوان انتقال دهنده انرژی بین موتور و قطعات داخلی استفاده می شود. این دستگاه ها علاوه بر چرخ کردن گوشت، قدرت این را دارند که به راحتی مواد غذایی آب دار مانند سیب زمینی و یا پیاز را به طور جداگانه و یا همراه با گوشت، چرخ کنند. با توجه به اینکه تسمه این دستگاه ها از جنس پلاستیک می باشد، در تماس با مواد غذایی واکنش نشان نمی دهد و از طرف دیگر ساختار دستگاه به گونه ایست که آب مواد غذایی تجمع پیدا نمی کند. به همین دلیل آسیبی به قطعات چرخ گوشت صنعتی وارد نمی آید.

در مدلهای گیربکسی چرخ گوشت صنعتی، میان موتور و سایر قطعات، از چرخ دنده و گیربکس استفاده شده و این طراحی موجب می گردد تمام توان موتور به گلویی، روده و تیغ انتقال داده شود، در نتیجه این چرخ گوشت ها دارای قدرت بیشتری نسبت به مدلهای تسمه ای می باشند.  

یکی از نکاتی که در مورد چرخ گوشت صنعتی گیربکسی باید در نظر گرفت این است که نمی توان مواد غذایی مانند پیاز را با آنها چرخ کرد، زیرا آب این مواد درون دستگاه تجمع پیدا کرده، وارد چرخ دنده ها و گیربکس می شود و روغن آنها را پاک می کند، به همین دلیل آسیب جدی به دستگاه وارد شده و پس از مدتی از کار می افتد.

از مزایای چرخ گوشت صنعتی گیربکسی می توان به قدرت کار کردن در مدت طولانی به صورت مداوم و همچنین نرمتر کار کردن نسبت به موتورهای تسمه ای اشاره نمود.

مشخصات کلی چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

جنسی که در ساخت بدنه چرخ گوشت صنعتی استفاده می شود، غالبا استیل می باشد که در مقابل رطوبت، زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.

چرخ گوشت های صنعتی دارای تیغه ها و پنجره های مختلفی هستند که می توانند گوشت را در حالت و اندازه های مختلفی چرخ کنند.

سینی و سایر قطعات داخلی چرخ گوشت های صنعتی مانند روده، گلویی، تیغه و طوقه از استیل ضد زنگ ساخته می شود که جدا کردن و شستن آنها را امکانپذیر می سازد. به همین علت موجب رعایت مسائل بهداشتی می گردد. خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

چرخ گوشت صنعتی به دو صورت تک فاز و سه فاز تولید می گردد تا هم برای کارخانه ها و هم برای محیط های نیمه صنعتی یا فروشگاهی قابل استفاده باشد

چرخ گوشت های صنعتی ساخت شرکت ایتالیایی مینروا و امگا از بهترین های بازار جهانی می باشند که می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه مینروا امگا با مدلهای مختلف این دستگاه ها آشنا شوید.

 آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()