چرخ گوشت صنعتی یکی از تجهیزات اصلی آشپزخانه های صنعتی به شمار میرود که جهت آماده سازی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

با در نظر گرفتن اینکه گوشت چرخ کرده یکی از اجزای اصلی غذاهای ایرانی مانند کباب و غذاهای سایر کشورها مانند همبرگر می باشد، به همین علت وجود چرخ گوشت در کسب و کارهایی مانند هتل ها، کترینگ ها، رستوران ها، کبابی ها، فست فودها، قصابی ها و حتی در کارخانجات تولید مواد پروتئینی امری ضروری محسوب می گردد.

 چرخ گوشت صنعتی در مکانهایی که نیاز به آماده سازی و چرخ کردن حجم بالایی از گوشت دارند به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد و بدون دخالت دست با سرعت بالایی گوشت را به صورت تکه های ریزتر یا همان چرخ کرده در می آورد.

قدرت بالای چرخ گوشت صنعتی موجب می شود تا ساعتهای طولانی به طور مستمر کار کند و گوشت را بدون له کردن و با کیفیت بالا چرخ می کند.

چرخ گوشت صنعتی به چند نوع تولید می شود: فروشگاه مینروا و امگا

بر اساس نوع موتور، چرخ گوشت صنعتی به دو شکل تسمه ای و گیربکسی موجود می باشد که مدلهای گیربکسی قدرت بالاتری دارند ولی مدلهای تسمه ای می توانند مواد آبدار را به صورت جداگانه یا همراه با گوشت چرخ کنند، بدون اینکه موتور یا قطعات دستگاه آسیب ببینند.

از لحاظ ظاهری، چرخ گوشت صنعتی به شکل رومیزی و ایستاده ساخته می شود که مدلهای ایستاده می توانند چرخ دار یا بدون چرخ باشند.

چرخ گوشت ها دارای دهانه ی 12، 22، 32 ، 42 و 52 می باشند که ظرفیت دستگاه ها را نشان میدهد. دستگاه هایی با دهانه های 32 ، 42 و ۵۲ در دسته چرخ گوشت صنعتی قرار می گیرند.  

ویژگیهای چرخ گوشت صنعتی مناسب : فروشگاه مینروا امگا

برای ساخت چرخ گوشت صنعتی از ورقه های استنلس استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم آنودایز استفاده می شود، به همین دلیل تمیزکردن و شست و شوی قطعات به راحتی صورت می گیرد. آلیاژهای به کار رفته در این چرخ گوشتها، سطحی صاف و صیقلی به بدنه می دهند و همچنین از چسبیدن گوشت به بدنه و قطعات جلوگیری می کنند.

یکی از ویژگیهای مهم چرخ گوشت صنعتی، داشتن موتوری قدرتمند است که استفاده مکرر آنها را امکانپذیر می سازد و در برخی مدلها تا حدود دو تن از گوشتهای بدون استخوان، در مدت یک ساعت چرخ می شود.

قابلیت چرخش معکوس از ویژگیهای خاص چرخ گوشت صنعتی می باشد که هنگام گیر کردن گوشت در داخل گلویی و مارپیچ، موجب خارج شدن گوشت از دستگاه می شود. 

معیارهای انتخاب چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا و امگا

چنانچه نیاز به خرید چرخ گوشت صنعتی دارید حتما باید به اندازه و ابعاد دستگاه، سرعت چرخ کردن، قدرت موتور، وزن دستگاه، کیفیت بدنه و قطعات و قابلیت شستشوی آنها و اندازه دهانه و ظرفیت دستگاه ها توجه کنید.  خرید چرخ گوشت امگا را از سایت انجام دهید.

جلوگیری از خرابی و کند شدن چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

  • هنگام کار، چرخ گوشت صنعتی را خالی نگذارید، زیرا موجب بالا رفتن دور موتور و فرسودگی قطعات می گردد.
  • پس از 15 الی 20 دقیقه استفاده بی وقفه و مداوم از این دستگاه، برای مدت 5 دقیقه آنرا خاموش کنید، اینکار با عث افزایش طول عمر دستگاه می گردد.
  • از چرخ کردن مواد آبدار مانند پیاز و سیب زمینی با دستگاه های گیربکسی خودداری کنید، زیرا ساختار آنها به گونه ایست که آب مواد تجمع پیدا کرده و علاوه بر ایجاد آلودگی، سبب کند شدن تیغه ها نیز می گردد.
  • به هیچ عنوان برای خرد کردن سبزیجات از چرخ گوشت صنعتی استفاده نکنید.
  • برای چرخ کردن گوشت منجمد حتما از چرخ گوشت گیربکسی نمره 42 استفاده کنید.

جهت خرید چرخ گوشت صنعتی می توانید به سایت فروشگاه مینرو امگا مراجعه کنید.آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()