چرخ گوشت صنعتی چیست ؟

فروشگاه تجهیزات این دستگاه را از جمله پرکاربردترین ابزار در آشپزخانه های صنعتی می داند که برای خرد کردن حجم بالای گوشت به تکه های بسیار کوچک و ریز استفاده می شود.

البته برای چرخ کردن مواد غذایی دیگری مانند پیاز، سیب زمینی، نخود و غیره از  چرخ گوشت صنعتی می تون استفاده کرد.

این دستگاههای آماده سازی مواد غذایی در دو مدل ایستاده و رومیزی طراحی و ساخته می شوند. چرخ گوشت صنعتی رومیزی دارای ابعاد کوچکتری می باشد به همین دلیل فضای کمتری را نیز اشغال می‌کند و البته حجم چرخ کردن گوشت نیز کمتر است.

چرخ گوشت صنعتی ایستاده قدرت بالاتری دارد و برای چرخ کردن حجم بیشتری از گوشت مناسب می باشد.

تنوع چرخ گوشت صنعتی بر اساس شیوه انتقال نیرو: فروشگاه مینروا امگا

چرخ گوشت صنعتی  تسمه ای

در این چرخ گوشتها انتقال قدرت از الکتروموتور به محور مارپیچ از طریق تسمه انجام می شود و دارای دهانه های خروجی با سایز متنوع و ابعاد مختلف می باشد که مدل 32 از پر فروش ترین آنها محسوب می گردد. اغلب دستگاه های چرخ گوشت صنعتی تسمه ای قادرند تا 300 الی 400 کیلو گرم گوشت را چرخ کنند.

چرخ گوشت صنعتی گیربکسی

در این دستگاهها انتقال قدرت توسط گیربکس انجام می شود، در واقع به دلیل واسطه بودن چرخ دنده و گیربکس بین موتور با گلویی و روده و تیغه تمام توان خروجی موتور به قسمت چرخ کردن می رسد. این مدل چرخ گوشتها قدرت بالایی دارند و دارای قابلیت و طول عمر بیشتری نسبت به مدلهای تسمه ای می باشند.

طرز کار چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

هم مدلهای رومیزی و هم مدلهای ایستاده چرخ گوشت صنعتی ، هر دو دارای طرز کار تقریبا مشابهی می باشند. بدین صورت که پس از وارد کردن گوشت از گلویی به درون مخزن، تیغه هایی در انواع و سایز های ریز، متوسط، بزرگ با سرعت زیاد، آنرا چرخ می کنند. محور مارپیچی داخل گلویی چرخ گوشت با هل دادن گوشت به سمت تیغه و همچنین چرخاندن تیغه وظیفه خود را انجام می دهد. پس از ریختن گوشت، با فشردن دکمه استارت، موتور روشن شده و با روشن شدن موتور، تیغه های چرخ گوشت به چرخش در می آیند و تکه های گوشت به طور خودکار به سمت تیغه های چرخ گوشت حرکت کرده و در نهایت به شکل چرخ شده از دستگاه خارج می شوند.

ویژگیهای چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

سایز چرخ گوشت صنعتی بر اساس قطر پنجره آنها تعیین می شود که هر چقدر سایز چرخ گوشت بزرگتر باشد، میزان خروجی آن بیشتر می شود.

اغلب قطعات داخل چرخ گوشت صنعتی از استیل یا چدن ساخته می شوند که ضد زنگ می باشند. بهترین ماده مسلما استیل می باشد که این آلیاژ در برابر واکنش با مواد غذایی  مقاومت خوبی دارد و بهداشتی نیز عمل می کند.

از طرف دیگر به دلیل بالا بودن قیمت استیل، در برخی از چرخ گوشت ها از چدن یا آلومینیوم استفاده می شود که به مراتب ارزان تر بوده ولی در مقایسه با استیل دوام کمتری دارند.

چرخ گوشت صنعتی معمولا مجهز به دکمه چرخش معکوس است که هنگام گیر کردن گوشت در گلویی بسیار کارآمد می باشد. با فشار بر روی این دکمه، مواد گیر کرده از لوله بالایی چرخ گوشت بیرون می آیند. خرید چرخ گوشت امگا را از سایت انجام دهید.

این دستگاه معمولا دارای گلویی متحرک می باشد، که شستشوی چرخ گوشت را بسیار راحت و در نهایت بهداشتی می کند.

در برخی مدلهای چرخ گوشت صنعتی خصوصا در تولیدات ایتالیایی، تیغه ها دارای خاصیت خودتیزشوندگی هستند.

فروشگاه مینروا امگا عرضه کننده بهترین چرخ گوشت صنعتی

سایت فروشگاه مینروا امگا، با هدف عرضه و فروش و خدمات پس از فروش تولیدات گروه ایتالیایی مینروا و امگا طراحی شده است. در این سایت می توانید از آخرین قیمتهای انواع چرخ گوشت صنعتی تولید شده توسط شرکت مینرو و امگا مطلع شوید و اطلاعاتی ندظیر مشخصات فنی، مزایا و معایب هر دستگاه را کسب نمایید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()