ابزار هایی که برای برش از آنها استفاده می شود دارای تنوع بسیار زیادی می باشند، برخی از این ابزارها برای برش آهن آلات، چوب ها، سنگ ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند اما گروهی از آنها برای مصارف پروتئینی و خوراکی استفاده می شوند. این ابزار ها با نام اره استخوان بر شناخته می شوند. برخی از این اره های استخوان بر مکانیزمی دستی دارند و برای فرایند برش حتماً می بایست نیروی انسانی در آنها دخیل باشد. برخی از این اره ها با نیروی برق کار می کند و فرایند برش را تقریباً بدون دخالت در دست انجام می دهند، اینگونه اره ها امروزه در مصارف گسترده‌ای استفاده می شوند. در همین رابطه اره هایی تولید شدند به نام  اره استخوان بر قصابی که از آنها برای برش استخوان ها و گوشت ها استفاده می شود. البته در نظر داشته باشید که با اره استخوان بر قصابی می توان گوشت های یخ زده را نیز برش داد، اره استخوان بر قصابی در مدل های زیر تولید می شود:

اره استخوان بر قصابی ایستاده

اره استخوان بر قصابی رومیزی.

توجه داشته باشید که برخی از نمونه های اره استخوان بر قصابی به شکل ایستاده ساخته می‌ شوند اما می‌ توان پایه آن ها را به راحتی دمونتاژ کرد. در واقع پایه آنها را کاربر قادر است هر زمان که نیاز باشد از چرخ گوشت جدا کند و چرخ گوشت را بر روی پیشخوان و یا روی میز قرار دهد، بنابراین مصارف اینگونه اره ها بسیار زیاد می باشد. تنها وجه تمایز اره های استخوان بر قصابی نوع ظرفیت و قدرت موتور تعبیه شده در آن ها می باشد، به استثنای این دو وجه تمایز اره های استخوان بر رومیزی و اره های استخوان بر ایستاده با مدل‌ های مشابه خود به لحاظ ساختاری و ظاهری تفاوتی ندارند. به همین جهت تنها تفاوت اره های استخوان بر قصابی با نمونه‌ های دیگر خود میزان ظرفیت و توان موتور آنها می باشد. در ادامه قصد داریم یکی از مدل های پرفروش و محبوب اره استخوان بر قصابی را معرفی کنیم، چنانچه تمایل دارید می‌توانید ما را همراهی کنید.

فروشگاه مینروا امگا - درباره کمپانی مینروا امگا و اره استخوان بر قصابی minerva مدل C/E182:

کمپانی مینروا امگا یک کمپانی ایتالیایی می باشد که در خصوص تجهیزات آشپزخانه ای فعالیت دارد. در واقع محصول مذکور یک تولید مشترک از تیم صنعتی مینروا امگا می باشد و به راحتی توانسته است استاندارد اروپا یا همان CE را به دست آورد. همانطور که مستحضر هستید این استاندارد به لحاظ بهداشت و امنیت دستگاه به کمپانی سازنده اعطا می شود. بی تردید کمپانیه ایتالیایی مینروا تمامی شاخص های امنیتی و بهداشتی را در خصوص اره استخوان بر قصابی مذکور رعایت کرده است.

فروشگاه مینروا امگا - ساختار بدنه ای اره استخوان بر قصابی minerva مدل C/E182:

این اره استخوان بر دارای ارتفاع ۱۰۵ سانتی متری می باشد. در واقع این دستگاه در زمره بلند قامت ترین اره های استخوان بر رومیزی کمپانی مینروا می باشد. این دستگاه دارای وزنی ۵۳ کیلو گرمی است و در واقع این وزن نیز در میان تولیدات کمپانی ایتالیایی عنوان نخست را از آن خود کرده است.

فروشگاه مینروا امگا - تیغه و موتور اره استخوان بر قصابی minerva مدل C/E182:

ابتدا باید به شعار استفاده شده در خصوص این اره اشاره کرد، این شعار سرعت، قدرت، ثبات و برندگی می‌باشد که در واقع اره استخوان بر قصابی مذکور توانسته به خوبی به آن جامه عمل بپوشاند. در نظر داشته باشید که تیغه این دستگاه، ایتالیایی می باشد و در واقع یکی از دلایل شهرت این دستگاه برندگی تیغه های آن است.

این اره را می توان در دو نوع تک فاز و سه فاز تهیه کرد، همچنین موتور این دستگاه از نوع تهویه دار می باشد که در دو مدل تولید شده این کمپانی از قدرت های ۱.۲۵ و ۱.۵ اسب بخار در خصوص موتورهای تعبیه شده در آنها بهره برده اند.

فروشگاه مینروا امگا - ساختار بدنه ای اره استخوان بر قصابی minerva مدل C/E182:

در واقع تمامی دستگاه با پوشش استیل ضد زنگ پوشانده شده است، مطمئناً دستگاه هایی که با مواد غذایی سروکار دارند حتما باید با پوشش استیل ساخته شوند. زیرا یکی از معدود آلیاژ هایی می باشد که اجازه چسبیدن گوشت را به خود نمی دهد، بنابراین امکان آلودگی در سطح آنها صفر می باشد.

فروشگاه مینروا امگا - عرشه و سوئیچ اضطراری اره استخوان بر قصابی minerva مدل C/E182:

تیم حرفه ای صنعتی مینروا امگا طراحی بسیار صاف و صیقلی برای عرشه این اره استخوان بر قصابی در نظر گرفته است. توجه داشته باشید که سایز این عرشه در حدود ۴۷×۴۸.۵ سانتی متر می باشد، همانطور که اشاره شد این عرشه کاملاً صاف و صیقلی است و کوچکترین برجستگی و زائده ای در آن دیده نمی‌ شود بنابراین به هیچ عنوان تجمع اضافه های برش در آن دیده نمی شود. فروش اره استخوان بر از طریق سایت انجام می گیرد.

در خصوص سوئیچ اضطراری اره استخوان بر قصابی مذکور باید گفت که این سوئیچ یکی دیگر از اقدامات امنیتی و ایمنی تیم حرفه ای مینروا امگا می باشد که برای توقف سریع و اضطراری دستگاه در نظر گرفته شده است. پوزیشن این سوئیچ درست روی ستون اره استخوان بر قصابی قرار گرفته است.

فروشگاه مینروا امگا - سامانه N.V.R اره استخوان بر قصابی minerva مدل C/E182:

در واقع این سامانه اره استخوان بر قصابی را قادر می سازد نسبت به تنظیم و مهار ولتاژ اقدام سازنده ای داشته باشد. این سامانه قادر است ولتاژ دستگاه را بر روی ۲۰ ولت قرار دهد، این حالت در واقع یک حالت کاملا امن و استاندارد برای اره استخوان بر قصابی مذکور می باشد.


آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()