اره استخوان بر قصابی چیست؟

تعریف اره استخوان بر قصابی:

اره استخوان بر قصابی یکی از تجهیزاتی است که در قصابی ها و مراکز فروشگاهی در فروش گوشت سفید و قرمز از آن استفاده می کنند. این اره استخوان بر به صورت ماشینی و در مراکز گوناگونی مانند قصابی ها، کشتارگاه های مرغ و یا مرغداری، مراکز ماهی فروشی و در موارد دیگر کاربرد دارد و ار تجهیزاتی است که برای راحت تر کردن کار های انسان تکامل یافته است. وظیفه ای که این دستگاه دارد این است که گوشت و استخوان را به صورت کامل از یکدیگر جدا نموده و در کارخانه های دسته بندی محصولات گوشتی و یا کارخانه های تولید مواد غذایی که گوشت یکی از مواد مورد استفاده در آن ها می باشد کاربرد بسیار زیادی دارد. می توان گفت  اره استخوان بر قصابی به طور کلی در دسته اره استخوان بر صنعتی قرار خواهد گرفت به دلیل یکسان بودن ساختار و شکل  اره هایی که در مراکز مختلف از آن استفاده می شود و این دستگاه در منازل کاربرد خاصی ندارد همه آنها در زمره اره استخوان بر صنعتی قرار خواهند گرفت. این دستگاه قادر است انواع گوشت سفید و قرمز استخوان ها ماهی ها، گوشت های یخی و نرم و همچنین گوشت هایی که دارای بافت بسیار سفتی می باشند را قطعه قطعه نمایند. همانطور که می دانید اره استخوان بر قصابی نیز مانند دستگاه های دیگری توسط کارخانه های مختلفی تولید می شود که این کارخانه ها در داخل و خارج از کشور وجود دارند و هر کدام از آن ها دارای درجه های کیفی متفاوتی می باشد. از برند های مختلفی که به تولید این دستگاه می پردازد و می توان به برند محک، دایموند، استار، براکس در موارد بسیار زیاد دیگر اشاره نمود. می توان برحسب مشخصه هایی که در این دستگاه ها قرار دارند که خرید هر یک از آن ها به دلخواه پرداخت.

سایر ویژگی های اره استخوان بر قصابی:

ویژگی های اصلی اره های استخوان بر داشتن قطعات اصلی یکسان می باشد. این دستگاه ها دارای یک عدد صفحه هستند و تیغی که در بالای آن قرار گرفته است. می ‌توانند گوشتی که روی صفحه قرار گرفته را به قطعات دلخواه تقسیم کنند. در بعضی از دستگاه ها اهرم هایی برای محافظت از اره و همچنین برای فشار دادن گوشت مورد نظر و یا استخوان وجود دارد برای استفاده از این دستگاه می توان گوشت را روی صفحه مورد نظر قرار داد و با تنظیم کردن محل آن توسط اره آن را به قطعات مختلفی تقسیم کرد. برای استفاده در قطعه کردن استخوان ها نیز به همین منوال باید پیش رفت. دستگاه های اره استخوان بر که در مراکز گوناگونی از آن استفاده می کنند دارای جنس تیغه اره از استیل خالص می باشد و این جنس هیچ گاه در برابر خوردگی و زنگ زدگی آسیب نخواهد دید. به همین دلیل اکثر لوازم  و قطعات برقی استیل ساخته می‌ شود. البته بیشتر برای روکش بدنه دستگاه ها جنس آلومینیوم نقش اصلی را داشته و باید گفت این جنس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کاملا محکم بوده و در شرایط مختلف می تواند ساختار پایداری داشته باشد. همانطور که می دانید ابعاد مختلفی از این دستگاه وجود دارد که آن را برای کار های مختلفی متناسب کرده است مثلاً باید گفت اره استخوان بر قصابی ها استفاده می شود، ممکن است با اره استخوان بری که در کشتارگاه ها از آن استفاده می کنند کاملاً متفاوت می باشند. برای خرید هر کدام از دستگاه ها و لوازم برقی می ‌توان برای خرید اره استخوان بر نسبت به فروشگاه های معتبر سراسر کشور به صورت حضوری اقدام نمود و همچنین می توان در مراکز کاملا مجازی که به صورت اینترنتی و یا غیر حضوری به فروش محصولات خود می ‌پردازند مراجعه کرده و به خرید این دستگاه پرداخت. البته برای خرید از هر کدام باید نسبت به اصل بودن کالا اطمینان داشته و از فروشنده ضمانت نامه اصل کالا را بخواهیم.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()