معرفی اره استخوان بر قصابی و کاربرد آن :فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر قصابی نوعی دستگاه صنعتی می باشد که در مراکزی مانند قصابی ها، ماهی فروشی ها، مرغداری های بزرگ و مراکز تهیه و توزیع گوشت کاربرد دارد و با تکه تکه کردن و برش یک اندازه استخوان و گوشت موجب بهبود عملکرد این مراکز می شود.

این ابزار از ضروریات آشپزخانه های صنعتی به شمار می رود و به نامهای اره ماهی بر، اره استخوان بر صنعتی یا اره گوشت بر نیز شناخته می شود.

نحوه کار با اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

کار با  اره استخوان بر قصابی بسیار ساده است و فقط کافیست تا گوشت، ماهی و یا مرغ را بر روی عرشه دستگاه قرار داده و  با هل دادن آنها به سمت تیغه‌های دستگاه، به شکل اتوماتیک برش داده شوند. البته عمل هل دادن یا فشار گوشت به سمت تیغه‌ها با استفاده از اهرمی که در دستگاه تعبیه شده انجام می‌گیرد و از دخالت دست ممانعت می شود که ایمنی و سلامت اپراتور را تضمین می کند. علاوه بر این، تیغه های اره استخوان بر درون محفظه‌ای قرار می گیرند که موجب افزایش امنیت کار می گردد.

انواع اره استخوان بر قصابی از نظر اندازه : فروشگاه مینروا امگا

دستگاه اره استخوان بر قصابی در انواع مختلف رومیزی و ایستاده ساخته می شود.

اره استخوان بر رومیزی معمولا بر روی میز یا پیشخوان قرار می گیرد و به کمک آن می توان تکه های یکسان و هم اندازه از گوشت و استخوان را برش داد. این دستگاه معمولا در آشپزخانه ها، قصابی ها و کلا در مکان هایی که حجم کار بالایی ندارند، استفاده می شود.

مدل های ایستاده این دستگاه ابعاد بزرگتر و موتوری قویتری دارند و برای برش دادن حجم انبوهی از مرغ، ماهی و یا گوشت مناسب می باشند و در هتل ها، رستوران های بسیار بزرگ و  کشتارگاه ها قابل استفاده هستند.  

مشخصات اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر قصابی به دلیل مجهز بودن به موتور قدرتمند و توان بسیار بالا، قابلیت کار مستمر در ساعتهای طولانی را دارد و جهت استفاده در کشتارگاه ها، شیلات، مراکز بسته بندی محصولات گوشتی، و هایپر مارکت های بزرگ بسیار مناسب است.

از ویژگیهای اره استخوان بر قصابی تعیین اندازه گوشت می باشد و در حین کار به راحتی می توان ضخامت گوشت را تنظیم نمود.

بدنه این دستگاه ها معمولا از جنس استیل ضد زنگ یا آلومینیوم آنودایز شده بوده و تیغه ها نیز از جنس استیل یا فولاد تولید می گردند تا در تماس با مواد غذایی دچار آسیب و زنگ زدگی نشوند. سینی یا عرشه کار نیز صاف و صیقلی، بدون هیچ زائده یا برجستگی تولید می شود تا سطحی بهداشتی و دور از آلودگی را جهت قرار دادن گوشت فراهم نماید. علاوه بر اینها، هنگام برش گوشت و ماهی، مواد و خرده ها به سینی نمی چسبند و به راحتی پاک می شوند.

برق مصرفی این اره ها معمولا تک فاز یا سه فاز هستند.

تیغه های اره استخوان بر قصابی دارای حفاظ می باشند که ایمنی تیغه ها را افزایش می دهد.

چنانکه قصد خرید دستگاه اره استخوان بر  را دارید باید به نکاتی همچون اندازه تیغه، سرعت برش، ارتفاع فک و برش، جنس بدنه و برق مصرفی توجه نمایید تا بتوانید دستگاهی مناسب با نیاز های خود تهیه کنید.

خرید اره استخوان بر قصابی از فروشگاه مینروا امگا

خرید آنلاین اره استخوان بر قصابی با مراجعه به سایت فروشگاه مینروا امگا به راحتی امکانپذیر می باشد. در این فروشگاه به شکل تخصصی انواع اره استخوان بر ساخت شرکت ایتالیایی مینروا و امگا عرضه می گردد که هر دستگاه با ذکر مشخصات فنی در سایت قرار داده شده است. با مطالعه و بررسی مدلهای مختلف اره های استخوان بر می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()