فروش اره استخوان بر دستی در سایت مینروا امگا:

اره ها ابزار های بسیار کاربردی هستند که روزانه در اماکن مختلف از آنها استفاده می شود. به دلیل گستردگی استفاده از این ابزار کارآمد و مفید امروزه مشاهده تلفیق آنها با تکنولوژی‌ های برقی و مکانیکی هستیم. مطمئناً تلفیق این ابزار با فناوری روز دنیا بازدهی آن را چندین برابر کرده است. با این اوصاف امروزه هم در مراکزی از مدل‌های دستی آن استفاده می شود. در واقع اره استخوان بر دستی یکی از کم هزینه ترین و کم خرج ترین نوع اره های موجود در بازار می باشند. در نظر داشته باشید که کار با  اره استخوان بر دستی  به هیچ عنوان نیاز به آموزش و تخصص خاصی ندارد و کاملاً ایمن می باشد، اما اره های مکانیکی و برقی مطمئناً نیاز به آموزش و رعایت نکات ایمنی زیادی در هنگام کار با آن ها می باشد.

در نظر داشته باشید که اره ها به یکباره مورد استفاده انسان قرار نگرفته است و سابقه طولانی در مشارکت کار ها با انسان دارد. همانطور که اشاره شد اره های مورد استفاده انسان در گذشته بسیار ابتدایی ساخته می شدند اما امروزه مدل های تکامل یافته آن در بازار یافت می شود. اره استخوان بر دستی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در ابتدا احتمالاً در قالب یک سنگ و یا یک تکه فلز مورد استفاده بشر قرار گرفته است، اما امروزه تبدیل به یکی از ابزارهای پرکاربرد و قدرتمند شده است. اره ها تقریباً نزدیک به ۳ هزار سال از زمان پیدایش‌ شان می گذرد و از آن زمان تا کنون راه های تکامل را یکی پس از دیگری طی کرده‌ اند تا توانسته اند به شکل های امروزی در خدمت ما باشند.

مرکز خرید اینترنتی مینروا امگا - مصارف اره استخوان بر دستی:

اره استخوان بر دستی در مراکز پروتئینی مانند کشتارگاه ها و قصابی ها و همچنین مراکز بسته بندی گوشت مورد استفاده قرار می گیرد، از اره استخوان بر دستی در مصارف زیر استفاده میشود:

برش انواع مختلف مواد گوشتی

برش استخوان های کوچک و بزرگ

برش گوشت های یخ زده

برش انواع طیور

برش گوشت های تازه

برش ماهی های کوچک و بزرگ.

همانطور که اشاره شد مصارف اره استخوان بر دستی بسیار گسترده است و تقریباً مرکزی وجود ندارد که با گوشت سروکار داشته باشد و از این ابزار مفید استفاده نکند.

در نظر داشته باشید که نسبت به قابلیت های این ابزار به استثنای مشاغل ذکر شده در مشاغل گوناگون دیگر نیز میتوان از آن استفاده کرد، مشاغلی مانند:

آشپزخانه های طبخ غذا

هتل ها

رستوران‌ ها.

تمامی مراکز مذکور به صورت گسترده از این ابزار مفید استفاده می کنند. مثلاً رستوران‌ ها در جهت پخت شیشلیک و برش دنده از اره استخوان بر دستی استفاده می کنند. در کشتارگاه هایی که در زمینه طیور و پرورش آن ها فعالیت می کنند از اره استخوان بر دستی و اتوماتیک بهره می برند. مراکز دیگری نیز مانند مراکز پرورش شیلات، مراکز تولید سوسیس و کالباس و کارخانه های توزیع گوشت از جمله مراکز دیگری هستند که از اره استخوان بر دستی استفاده می کنند. در واقع استخوان هایی که برش آن ها توسط انسان مقدور نمی باشد از انواع اره استخوان بر دستی برای این کار استفاده می‌ کنند.

مرکز خرید اینترنتی مینروا امگا - دیگر مشخصات استخوان بر دستی:

اره هایی که نحوه عملکرد آنها دستی می باشد عموماً در ساختار خود از تیغه های بسیار تیزی بهره گرفته اند و به واسطه این تیغه های تیز به سادگی کاربر را قادر می سازند تا بتواند ساختار مقاوم استخوان را برش بزند.

در واقع اره های دستی تیغه های گوناگونی دارند، هر کدام از این تیغه ها دارای دندانه هایی با شکل های متفاوت هستند. در نظر داشته باشید که هر چه دندانه تیغه اره استخوان بر دستی بلندتر باشد سرعت و قدرت بیشتری در حین برش گوشت و استخوان خواهد داشت. نکته حائز اهمیت در این خصوص این است که اره هایی که دارای همچنین تیغه هایی هستند مطمئناً تنها برای سرعت در برش مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا این اره ها قادر نیستند برش مرتب و یکدست ایجاد کنند و مطمئناً اشکال ناهمگون در استخوان و گوشت پدید خواهند آورد. در نظر داشته باشید که کار با این مدل اره دستی نیاز به رعایت نکات ایمنی توسط کاربر دارد. بنابراین از پوشیدن دستکش و لباس مخصوص برای برشکاری حتماً استفاده کنید. برش دادن گوشت و استخوان مطمئناً با سرعت بالا باعث پرتاب استخوان به اطراف خواهد شد. اگر این استخوان‌ ها به نقاط حساس کاربر اصابت کنند خطر آفرین خواهند شد، بنابراین به استثنایی دستکش و لباس مخصوص، کاربر باید عینک، پیش بند و کلاه مخصوص نیز بر تن داشته باشد.

یک نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص افرادی که با اره استخوان بر دستی کار می کنند و هوشیاری کامل آنها است. در نظر داشته باشید این افراد نباید (مصرف) کننده باشند، حال می خواهد داروی خواب آور باشد یا مواد دیگر. به هیچ عنوان نباید این افراد چیزی مصرف کنند حتماً باید در هوشیاری کامل باشند.

مرکز خرید اینترنتی مینروا امگا - خرید اره استخوان بر دستی:

امروزه به دلیل محدودیتهای اعمال شده توسط وزارت بهداشت در خصوص ویروس کرونا بهترین شیوه خرید اره استخوان بر ، خرید اینترنتی و غیر حضوری می باشد. در نظر داشته باشید که برای خرید غیر حضوری و اینترنتی خود حتماً به سایت های معتبر و حرفه ای در زمینه فروش کالا مراجعه کنید، زیرا بسیار دیده شده که سود جویانی پول افراد مختلف را بدون ارائه کوچکترین خدماتی از آن ها گرفته اند. بنابراین مراقب این مراکز باشید. توصیه ما به شما خریداران عزیز این است که از مرکز خرید اینترنتی معتبر و امین، مینروا امگا خرید خود را انجام دهید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()