خرید ترازو

از آنجاییکه ترازو یکی از وسایل پر کاربرد در زندگی امروزی محسوب می گردد و از خرید و فروش کالاها تا مراکز علمی برای به دست آوردن وزن مواد مختلف از انواع ترازو استفاده می شود، خرید ترازو دارای اهمیت می گردد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی هزاران نوع ترازو با صدها امکانات تولید و به بازار عرضه می شوند که با توجه به چنین تنوعی، مشتریان جهت  خرید ترازو  مناسب دچار مشکل می شوند و امکان دارد نتوانند انتخابی درست انجام دهند.  

در این مقاله فروشگاه دیجی اسکال به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات توزین سعی دارد تا نکاتی را جهت خرید ترازو در اختیار شما مشتریان قرار دهد تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشده و خرید مناسبی انجام دهید.

اولین نکته‌ای که باید در  خرید ترازوی محک  مورد توجه قرار بگیرد، نوع کاربری می‌باشد که شامل فروشگاهی، صنعتی، آزمایشگاهی، پزشکی، گرمی، خانگی و آشپزخانه‌ای می شود. ترازوی فروشگاهی در انواع مارکتها و فروشگاه‌هایی که کالایی برای فروش دارند، کاربرد دارد که البته با توجه به نوع فروشگاه باید با در نظر گرفتن امکانات ترازو متناسب با نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

ترازوی صنعتی در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و تولیدی‌ها استفاده می‌شود که اغلب محیطی خشن و سنگینی محسوب می گردند، به همین دلیل جهت خرید ترازو صنعتی باید به استحکام و دوام بدنه و قطعات آنها توجه کنید.

از ترازوی آزمایشگاهی که در دقت‌های بسیار بالای یک‌دهم گرم تا یک‌صدهزارم گرم و حتی بالاتر ساخته می شوند، غالبا در آزمایشگاه‌ها استفاده می گردد که متناسب با حساسیت مورد نیاز خود یکی از آن‌ها را می توانید تهیه کنید.

ترازوی پزشکی علاوه بر وزن افراد جهت محاسبه شاخص های مختلف بدنی مثل قد، BMI، قند و فشارخون بیماران در مراکز درمانی و پزشکی و کلینیک ها و بیمارستانها کاربرد دارد.

ترازوی خانگی همان ترازوی کفی یا نفرکش می‌باشد که با اندازه گیری وزن افراد خانه، به سلامتی آن‌ها کمک فراوانی می‌کند.

ترازوی آشپزخانه نیز برای وزن کردن مواد غذایی در خانه‌ها استفاده می‌شود که به نوعی می‌توان آن‌ها را نیز جزو ترازوهای خانگی به حساب آورد.

با توجه به نکات گفته شده، شما به عنوان خریدار در ابتدا باید بدانید که در چه زمینه ای نیاز به خرید ترازو دارید.

برند ترازو : فروشگاه دیجی اسکال

شرکتهای معتبر داخلی و خارجی با استفاده از به روزترین فناوری‌ها، به تولید انواع ترازو مشغول هستند و جایگاهی در بازار توزین به دست آورده و به یک برند در این صنعت تبدیل شده اند و نام این برندها کافیست تا با اطمینان خرید ترازو را انجام دهید.

از برندهای شناخته شده در ترازوهای فروشگاهی می توان به برند ایرانی محک و در بخش ترازوهای صنعتی می توان به برند پند اشاره نمود. شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده ترازوی آزمایشگاهی، AND و کیا هستند. در بخش ترازوهای پزشکی نیز می‌توان به سکا، بادی‌دیجی اسکال و دناتوزین اشاره کرد. سکا در کنار بیور و کمری تولیدات باکیفیتی نیز در حوزه ترازوهای خانگی و آشپزخانه دارند. در فروشگاه دیجی اسکال برندهای معتبر جهت خرید ترازو موجود می باشند.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()