آشنایی با ترازوی دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

ترازو از قدیم وسیله ای جهت اندازه گیری جرم اجسام بوده و هنوز پس از گذشت هزاران سال، همچنان کار وزن کشی را انجام می دهد و در کنار آن با داشتن امکانات مختلف نقش مهمی در زندگی بشر ایفا می کند. ترازوهای قدیمی کارکردی مکانیکی داشته و با دخالت دست کار توزین را انجام میداند، اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود به عصر دیجیتال، ترازوها نیز به شکل دیجیتالی درآمدند و به شکل اتوماتیک در کسری از ثانیه با دقت بالا عمل توزین را انجام می دهند. دایره استفاده از ترازوی دیجیتال هر روز گسترده تر می شود و قابلیتهای آنها افزایش می یابد.

در ادامه این مطلب، فروشگاه تجهیزات شما را بیشتر با ترازو دیجیتال آشنا می سازد.

انواع ترازوی دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

ترازوی دیجیتال در انواع مختلفی با امکانات متفاوت جهت استفاده در کسب و کارها و حوزه های گوناگون طراحی و تولید می گردد. از انواع ترازوی دیجیتال با توجه به کاربرد آنها می توان به ترازوی فروشگاهی، ترازوی صنعتی، ترازوی آزمایشگاهی، ترازوی پزشکی، ترازوی خانگی یا زیرپای و ترازوی آشپزخانه اشاره نمود. تمامی این ترازوهای دیجیتال دارای مدلهای متنوع با ظرفیتها و دقتهای مختلف هستند.

فروش انواع ترازوی دیجیتال در فروشگاه تجهیزات

از آنجاییکه خرید ترازو  مناسب بسیار دشوار است و نیاز به شناخت و اگاهی دارد، فروشگاه تجهیزات در سایت خود تمام ترازوها را باتوجه به نوع کاربرد طبقه بندی نموده و تمامی مدلها را با مشخصات فنی و امکان مقایسه در سایت قرار داده است. با صرف زمان اندکی می توانید از میان ترازوهای موجود در فروشگاه تجهیزات ترازوی مناسب کسب و کار خود را پیدا کنید.

نمایشگر ترازوی دیجیتال: عدد به دست امده توسط لودسل که در واقع همان وزن جسم یا فرد می باشد، بر روی نمایشگر هایی از نوع LCD و یا LED نشان داده می شود. صفحه نمایشگر می تواند به شکل سه تکه باشد که وزن، قیمت واحد و قیمت کل را نشان می دهد. در برخی از ترازوها مانند ترازوی دیجیتال فروشگاهی نمایشگر می تواند دوطرفه باشد که هم مشتری و هم فروشنده قادر به دیدن اطلاعات روی صفحه خواهند بود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()