ویدئو پروژکتور جیبی نو بخریم یا دست دوم؟

همان طور که می‌دانید، خرید هر وسیله ای به صورت نو و آکبند، مزایای خاص خودش را دارد. ویدئو پروژکتور جیبی از جمله لوازمی است که باید در خرید آن دقت لازم را داشت. زیرا لوازم دیجیتال از حساسیت بالایی برخوردار هستند. برای این که  ویدئو پروژکتور جیبی دست دوم بخریم باید به تمام قسمت های آن توجه داشته باشیم. البته لازم به ذکر است که در فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، پروژکتور دست دوم یافت نمی‌شود و فقط می‌توانید انواع پروژکتور‌های آکبند را تهیه نمایید. اما به طور کلی اگر نیاز به راهنمایی خاصی در زمینه ویدئو پروژکتور جیبی داشته باشید، می‌توانید از کارشناسان نیزا کالا کمک بگیرید. نیزا کالا برترین فروشگاهی است که در زمینه فروش انواع پروژکتورهای جیبی و استاندارد فعالیت دارد. همان طور که می‌دانید، بسیاری از لوازم دیجیتالی دارای کاربرد های خاصی هستند. برای مثال، همین پروژکتور، می‌تواند علاوه بر مدارس و سالن های کنفرانس در منازل نیز استفاده می‌شود.

تفاوت ویدئو پروژکتور استاندارد و جیبی

ویدئو پروژکتور جیبی دارای مزایای زیادی می‌باشد. یکی از بهترین مزیت های آن، قابل حمل بودنش است. همچنین وزن پروژکتور های جیبی نیز بسیار پایین است و به راحتی می‌توان آن را حمل کرد. همچنین می‌توان آن را در هر قسمتی از خانه قرار داد. اما ویدئو پروژکتور های استاندارد به دلیل سایز بزرگ و وزن زیادشان، قابل حمل نیستند و به سختی در خانه استفاده می‌شوند. از مهم ترین دلایلی که بسیاری از افراد دوست دارند تا از پروژکتور استفاده کنند این است که علاقه خاصی به نمایش بزرگ فیلم دارند. البته کیفیت لنز ویدئو پروژکتور جیبی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.  خرید مینی ویدئو پروژکتور T22 را با بهترین کیفیت از نیزار کالا انجام دهید.

در حالت کلی می‌توان گفت که هر چقدر کیفیت لنز بهتر باشد، تفکیک رنگ تصاویر نیز با کیفیت بالایی انجام خواهد گرفت. همچنین در صورتی که کیفیت رنگ سفید پروژکتور بالا باشد، سایر رنگ ها نیز با کیفیت بالایی نمایش داده می‌شوند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()