نحوه نمایش تصاویر در ویدئو پروژکتور

همان طور که می‌دانید، امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری های روز دنیا، امکانات جدیدی در اختیار ما قرار می‌گیرد. یکی از این امکانات، ویدئو پروژکتور است. دستگاه ویدئو پروژکتور در مکان های مختلفی از جمله، سینما، کلاس درسی، اتاق همفکری و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت نیزا کالا یکی از برترین فروشندگان ویدئو پروژکتور می‌باشد. شما با وارد شدن به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، می‌توانید بهترین پروژکتور ها را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. همچنین خیالتان از بابت اورجینال بودن پروژکتور ها راحت باشد. زیرا تمام پروژکتور های موجود در فروشگاه نیزا کالا، دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند. همچنین، خدمات پس از فروش نیزا کالا نیز بسیار قوی است. ویدئو پروژکتور دارای مدل های مختلف نمایش تصویر هستند. یعنی ممکن است پروژکتور شما از یک تکنولوژی رنگ خاصی استفاده کند. کیفیت نمایش تصاویر نیز بستگی به تکنولوژی مورد استفاده در پروژکتور، جهت نمایش تصویر است. در ادامه، بیشتر با این تکنولوژی ها آشنا خواهید شد.

انواع تکنولوژی های نمایش تصویر در پروژکتور

یکی از فناوری هایی که در ویدئو پروژکتور استفاده شده است، فناوری LCD می‌باشد. در این فناوری که به آن نمایشگر کریستال مایع نیز گفته می‌شد، از نور سفیدی جهت نمایش تصویر استفاده می‌شود. البته این نور توسط آینه های مخصوص، به رنگ های مختلف تجزیه می‌شوند. یکی دیگر از فناوری های مورد استفاده در پروژکتور ها، فناوری DLP است. این فناوری امروزه در مدارس، خانه ها و بسیاری مراکز دیگر استفاده می‌شود. امروزه تمام پروژکتور ها به درگاه LAN، ویژگی افزایش رزولوشن، پورت اتصال شبکه و بسیاری ویژگی دیگر مجهز شده اند. همچنین بسیاری از پروژکتور ها، قابلیت نمایش فیلم سه بعدی را نیز دارند.

فروشگاه نیزا کالا یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است که در زمینه فروش مینی ویدئو پروژکتور و سایر لوازم دیجیتال فعالیت دارد.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 453
نمایش همه
علاقه مندی ها ()